Gå til innhold

Godt lukket headset til mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Jeg har en Zen Xtra som jeg tenkte å bruke i sommer på tog og fly, for å ikke snakke om til neste år når jeg skal inn i militæret.

Til nå har jeg hatt ett par Koss (husker ikke modell) lukket headset som var helt ok lyd, men ekstremt gode å ha på seg. Det settet er ganske slitt og har ikke lenger like god dybde lenger pga. at det er blitt spilt noe sinnsykt høy lyd i dem (uhell...).

Derfor leter jeg altså etter ett nytt par, og stikkordene er: lukkede, komfortable, god lyd og prisklasse 1000-1500. Helst ikke noe mer enn det...

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Zen Xtra som jeg tenkte å bruke i sommer på tog og fly, for å ikke snakke om til neste år når jeg skal inn i militæret.

Til nå har jeg hatt ett par Koss (husker ikke modell) lukket headset som var helt ok lyd, men ekstremt gode å ha på seg. Det settet er ganske slitt og har ikke lenger like god dybde lenger pga. at det er blitt spilt noe sinnsykt høy lyd i dem (uhell...).

Derfor leter jeg altså etter ett nytt par, og stikkordene er: lukkede, komfortable, god lyd og prisklasse 1000-1500. Helst ikke noe mer enn det...

Takk for svar på forhånd.

Hei!

Beyerdynamic sin DT880Pro eller DT770Pro, gode på hodet, dekker over ørene skikkelig (Noe AKG ikke gjør) og har super lyd.

http://www.beyerdynamic.com/com/product/sheets/d847.php3

Har de selv og er veldig fornøyd.

Og ikke minst, alle deler til produktet kan kjøpes løst (hvis du er så uheldig å ødelegge eller slite ut noe)

:-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beste headsettet jeg har prøvd er uten tvil Sony MDR-V700DJ

Jeg kjøpte mitt for 1500 så du burde finne det innen din pris klasse. Kjenner 3 andre som også har det og alle bøyer seg i støvet for det. Akkurat nå er jeg på LAN og alle som sitter her sikler etter headsettet. Headsettet er HELT lydtett og sitter knall bra på skallen, og når jeg sitter forran PCen med det på så nytter det ikke å skrike for å få kontakt (foreldrene mine har gått over til å flashe litt av og på med lyset). Etter 5 timer konstant spilling i et varmt rom skal jeg inrømme at jeg må lufte ørene litt så de ikke smelter, men det er vel verd det.

Om du ikke vil ut med så mye kan du gå for lille broren MDR-V500DJ som er et flott headset, men litt midre av alt 700'en har. Litt dårligere lyd, litt mindre bass, sitter litt dårligere, fungerer litt mindre som ørevarmere, lekker litt mer lyd, litt mindre, litt lettere å ta med seg, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...