Gå til innhold

Starte averoy-online.com ...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å starte et nettsted som heter averoy-online.com, så lurte jeg på om det var noen som var interessert i å hjelpe meg.. Jeg kan ikke mye om koding, så det hadde vært greit med litt assistanse. Jeg har ikke bestemt hvordan siden bør se ut eller hva den må inneholde. Farger er heller ikke bestemt. Men den skal handle om lokalmiljøet i Averøy Kommune, som er en øy like ved Kristiansund. Så kan du noe om web-sider, og er villig til å gi meg et utkast, så hadde det vært kjempefint.

Håper på positive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PoleCat til Snekker'n:

Skal jeg være ærlig, hadde det ikke vært fordi det er deg som spør, hadde du nok blitt flamet ganske heftig akkurat nå. 

"Vi" har som moral her, at for å kunne "få" noe må en selv bidra med noe...

*kremt*

Lenke til kommentar
:huh:

Men, hva får utvikleren da?

Trenger man aa faa noe for aa gi en hjelpende haand da? ;)

Fint aa gi litt hjelp.

Anyway, hvis du ikke er sikker paa hvilken farger du vil bruke eller kunne tenke deg saa har jeg et forslag, bruk programmet Color-Wheel Pro Dette er et kjempe program som kan hjelpe deg med aa velge farger samt vise hvilke farger som gaar isammen.

Naar det gjelder design saa er det mange plasser du kan ta en tur innom for aa faa litt ideer til hva du kan tenke deg.

Selv bruker jeg CWD og Media Inspiration . Det er klart det finnes et hav av andre siter ogsaa som kanskje er bedre eller mindre bedre enn disse to, men disse er de jeg bruker mest. Det kan jo ogsaa vere en ide aa soke paa Google.com etter "cool web design" eller noe i den sjangeren.

Er du ikke sikker paa koding, saa anbefaler jeg paa det sterkeste aa ta turen innom w3schools.com som er en annarkjent nettsted som driver med fri tutorials av forskjellig spraak (HTML/XHTML, PHP, osv osv). Drives av en norsk familie :mrgreen:

Dette var ihvertfall mitt valg.

BTW: Av software bruker jeg Paint Shop Pro 8.x pluss noen plugins og DreamWeaver til aa sette isammen web siden.

Frankie

Singapore

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar
Trenger man aa faa noe for aa gi en hjelpende haand da? ;)

Fint aa gi litt hjelp.

For all del, gjør akkurat som du selv vil. Selvfølgelig er det bare hyggelig å hjelpe, men i eksempelet over var det snakk om å utvikle en hel webside (snekkerboden).

Ingenting er bedre enn å hjelpe noen på vei, kontra det å gjøre hele jobben. :thumbup:

Lenke til kommentar
Trenger man aa faa noe for aa gi en hjelpende haand da?  ;)

Fint aa gi litt hjelp.

For all del, gjør akkurat som du selv vil. Selvfølgelig er det bare hyggelig å hjelpe, men i eksempelet over var det snakk om å utvikle en hel webside (snekkerboden).

Ingenting er bedre enn å hjelpe noen på vei, kontra det å gjøre hele jobben. :thumbup:

Hvorfor gidder du i hele tatt å svare på spørsmålet mitt da?

Lenke til kommentar

1. Finn ut hva siden skal inneholde

2. Er "litt assistanse" det samme som "jeg kan ikke dritten, du må gjøre alt selv"?

3. Gi deg et utkast? Til hva? Til komplett design og koding?

4. Noe serverside inni bildet?

5. Kommer du til å tjene noe på dette? Reklameinntekter?

Lenke til kommentar
Trenger man aa faa noe for aa gi en hjelpende haand da?  ;)

Fint aa gi litt hjelp.

Huff, jeg tenkte ikke over det at det var en hel webside. Tenkte bare at han var ute etter aa faa hjelp med ideer. Men sant det, man bor gjore litt selv ogsaa.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
WDS må være gründer stedet deluxe!

"Jeg har en idé men jeg har ikke penger (men du får én 96x65 banner!); gjør alt for meg ;)"

Hva mente du med WDS må være gründer stedet deluxe?

"grunder" sikkert bare et ord jeg har gaatt glipp av mens jeg har bodd her i Singapore i en god stund naa :blush:

Positivt eller negativt ladet ord?

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
gründer

- s. [-en]. (ty) grunnlegger av forretningsvirksomhet (oftest i nedsettende betydning)

- s.. (ty) person som starter et svindelforetagende

Nedsettende? I alle sammenhengene jeg har hørt det i, har det vært positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...