josteinaj Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå har jeg hatt min P800 i over et år, og den har alltid sittet på plass. Det sier jo klikk når man setter i kortet også blir kortet der... Men nå i det siste så får jeg ikke kortet til å sitte lengre... det sier et slags klikk, men kortet bare popper rett ut igjen... Jeg mistenker at det er en eller annen mekanisme inni der som ikke virker... kanskje litt plast som skal holde igjen kortet er slitt vekk eller noe sånt... hva tror dere? Noen forslag til hva jeg bør gjøre? (Har ingen kvittering på telefonen, så reparasjon vil vel koste penger?) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Du bør helt klart ta med mobilen og dra til reparasjon. Jeg har personelig ikke hørt om dette problemet på p800, men er nok bare en slitasje feil... Angående kvitteringa: Hvor kjøpte du telefonen da? For det kan hende at butikken har en database som de kan hente kvitteringa fra hvis du dukker opp med legitimasjon og telefonen, hvis du er heldig. Det er verdt et forsøk iallefall.... Men det er alikvel din feil at du ikke passer på kvitteringa, og da må du ta støyten.. Endret 29. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 visst du ikkje har tatt vare på kviteringa så bør du gå der du har kjøpt mobilen så kan dei berre taste inn serie nummeret...visst du er fornøyd med p800 så er jo den ikkje so dyr no då om den er gammel....så vistt du vil legge ut litt for ein mobil ville eg kjøpt p900 eller ventet til p910 kommer. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 visst du ikkje har tatt vare på kviteringa så bør du gå der du har kjøpt mobilen så kan dei berre taste inn serie nummeret... Desverre ikke så lett. Har kjøpt mobilen gjennom en klient av faren min. visst du er fornøyd med p800 så er jo den ikkje so dyr no då om den er gammel....så vistt du vil legge ut litt for ein mobil ville eg kjøpt p900 eller ventet til p910 kommer. Er ikke helt fornøyd med P800 lenger. Har hatt den helt siden lanseringen for omtrent halvannet år siden, og har oppgradert til siste firmware. Den minner mer om en datamaskin enn en mobiltelefon - og det er ikke bare bra. Den henger seg, er treig ("kun" 200mhz), trenger omstart en gang i blant. Får "blåskjermer" (bare at de ikke er blå), og minnebrikken på 128mb er ikke nok for en verdig samling mp3. Dessuten er den en smule klumpete. Neste mobil jeg kjøper skal være mindre, den skal ikke ha løse deler (som pennen man skriver med), og den skal være RASK å bruke. Får se når den tid kommer... Fant forresten ut av problemet med at minnekortet ikke satt fast. Jeg tok ut batteriet og så på mekanismen som skulle holde fast kortet. Med en skrutrekker bøyde jeg metallet litt inn igjen (det hadde visst blitt bøyd ut etter å ha blitt brukt mange ganger), og nå sitter kortet fint igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå