SpinNdre Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei! Jeg lurer på om noen vet om noen kule muliplayer spill til minilan med ca. 8stk.? Spillene bør være utenom det vanlige, CS, BF1942/V, WC3 osv. Helst spill du ler deg i hel av midt på natten! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Grand Theft Auto? (klassiker'n) Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 ' date='29/06/2004 : 02:16'] Grand Theft Auto? (klassiker'n) Ja det skal vi teste! (Hvis noen blir med ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 worms enkelt og greit Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dere kunne jo testa litt Baldurs gate, eller D & D, Icewind dale eller noe? Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Test interstate ! Det er en mod til BF1942 - der har du mange timers morro ! Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Giants Citizen Kabuto -galskap... Rune -Unreal Tournament med vikinger. Sloss med økser, sverd, maces, hammere, rune powers. Alle våpen kan også kastes. Litt få brett, men de er veldig godt laget. Og det er lett å lage nye. se http://www.runegame.com/ Serious Sam -noe uten om det vanlige? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Giants Citizen of Kabuto, det er gøy. Ellers er det mange Worms versjoner. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 theme hospial er gøy med multiplayer Har bare fått nettverket til å fungere i Win9x dog. Måtte kjøre på nullmodemkabel i XP Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Worms er en klassikker utenom det vanlie ja......kan også prøve Track Mania.....konge spill på multiplayer Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 theme hospial er gøy med multiplayer Har bare fått nettverket til å fungere i Win9x dog. Måtte kjøre på nullmodemkabel i XP Jeg å noen kompiser skulle teste det, men nei fikk det ikke til. Ble ganske pissed da ja. Kan du forklare litt bedre hva du gjorde for å få det til å funke i XP? Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Soldat? Ellers kan det alltid vise seg å være morsomt å fyre opp et av de "gamle" klassikerene som Diablo 2. Det finnes jo også mange gode mods til UT2k4 som bør prøves. Jailbrake er jo en mod jeg enda ikke har fått prøvd til UT2k4, men som jeg husker vi hadde det kjempegøy med til half-life i sin tid. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Worms er en klassikker utenom det vanlie ja......kan også prøve Track Mania.....konge spill på multiplayer Jeg vet! Kjempefett å lage egne baner, og kjøre sammen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 spilte trackmani for første gang i dag, dy faen så moro, men demoen da... hehehe men det var gris arti!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå