asdfasdfasdfaf Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hei! har et shuttle sn45g kabinett.. http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...product_id=4414 tenkte jeg skulle modde d opp litt:D men, d er jo begrenset hva man kan gjøre i et så lite kabinett... så jeg lurte på om noen hadde noen forslag til hva jeg kunne ha gjort:D hilsen Lasse Nordli Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Begrensningen ligger kun i din fantasi, min venn! Vannkjøl beistet! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Sag hull over gpu vifta... RYDD I KABLENE! EDIT **** Burde ikke denne vert under Casemods? Endret 29. juni 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 skjær ut et hell og sett inn plexi... Også kan du jo prøve å stappe inn et par katoder. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 en kamerat av meg har den.. mener å huske at det er vannkjøling der.. lakk kabinettet sett inn noen led vifter.. ikke sett inn plexi... det er ikke rare greiene å se på.. bare masse kabler. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Natrium: Hva er vitsen med LED vifter vist du ikke har sidevindu eller noe sånt... og en annen ting, noen vifter? Er det så mange vifte plasser inni en shuttle a? Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 takk for forslagene, men hvordan hadde dere tenkt at jeg skulle få plass til vannkjøling inni kabinettet? d er jo ikke plass til en enkel kabinettvifte inni d engang.. d er sant d du sier med at d ikke er vits i å sette inn no plexglass fordi d eneste man kunne sett er enten overflaten av dvd-rommen, skjermkortet eller PSU og drevrammen.. kunne ha bytta ut "cpu"-vifta som er i men en som d er led i da... og så kunne jeg ha lakkert d vi får se hva jeg finner på :!: men..... hvordan er d jeg gjør sånn at innleget er under "casemods" da? Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, jeg skjønte ikke helt hva natrium mente med å sette inn noen LED vifter. Får det er det jo ikke plass til. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 d er sant d du sier med at d ikke er vits i å sette inn no plexglass fordi d eneste man kunne sett er enten overflaten av dvd-rommen, skjermkortet eller PSU og drevrammen.. Jeg har sett bilder av en shuttle med plexi og katoder, det var egentlig sinnsykt tøft! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Ja, jeg skjønte ikke helt hva natrium mente med å sette inn noen LED vifter. Får det er det jo ikke plass til. en kamerat av meg har satt det i sida.. det blei fett og det funker.. det lyser jo på utsiden av kabinettett, og det er det plass til.. hvis det ikker er plass til vifter, hvordan går det ann å ha katoder og plexi som gjør plassen mindre der da.. det med vannkjølinga.. det finnes et sett som er laget får shuttler.. han kameraten har shuttleX og der fulgte det med vannkjøling.. Endret 29. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Blir det ikke litt liten plass der når man har vannkjøling? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 men..... hvordan er d jeg gjør sånn at innleget er under "casemods" da? det er bare å si i fra til en moderator.. som jeg har gjort får deg.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Blir det ikke litt liten plass der når man har vannkjøling? nei.. det finnes vannkjøling som er lik denne men som passer i 3.5" brønner.. den shuttelen som kameraten min har der er det en radiator m/vanntanki fronten av pc'en.. fra radiator går det to slanger til cpu.. ikke no mer.. Endret 29. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Shader Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 nei.. det finnes vannkjøling som er lik denne men som passer i 3.5" brønner..den shuttelen som kameraten min har der er det en radiator m/vanntanki fronten av pc'en.. fra radiator går det to slanger til cpu.. ikke no mer.. Ok. Men vannkjøling bare får å kjøle ned CPU... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 nei.. det finnes vannkjøling som er lik denne men som passer i 3.5" brønner..den shuttelen som kameraten min har der er det en radiator m/vanntanki fronten av pc'en.. fra radiator går det to slanger til cpu.. ikke no mer.. Ok. Men vannkjøling bare får å kjøle ned CPU... den kan utvides.. slik som alle andre vannkjølingsett Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) :D:D:D:D:D vet dere hvor jeg kan få kjøpt den vannkjølingen??? hvis den ikke koster alt for mye så SKAL jeg kjøpe den! EDIT: fant d:P Endret 29. juni 2004 av Lasse Nordli Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 med den vannkjølinga så måtte man ha 5 1/4" brønn ledig, ikke 3,5 hvis d er noe som vet hvor jeg kan få tak i vannkjøling som går inni en 3.5 brønn til socket A så hadde jeg blitt kjempeglad:D Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) :D:D:D:D:Dvet dere hvor jeg kan få kjøpt den vannkjølingen??? hvis den ikke koster alt for mye så SKAL jeg kjøpe den! EDIT: fant d:P den koster 1300. butikken er onceagain www.onceagain.no edit: tenkte ikke over din edit: Endret 29. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Les og bli inspirert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå