Gå til innhold

I got teh Photoshop powers!

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kan bruke penger på hva han vil for min del, personlig hadde jeg lastet ned en piratkopiert versjon fra dc.

Så fint at politiet får masse tips om hvilke IP adresser som skal sjekkes ut, bare ved å ta en titt her inne da.

Men men... sier man offentlig at man gjerne laster ned warez, så kan han jo ha det så godt. Uansett var det fullstendig off-topic og urelevant, så om ikke politiet finner grunn til å gi han advarsel, så finner jeg det.

Lenke til kommentar
Han kan bruke penger på hva han vil for min del, personlig hadde jeg lastet ned en piratkopiert versjon fra dc.

Så fint at politiet får masse tips om hvilke IP adresser som skal sjekkes ut, bare ved å ta en titt her inne da.

Men men... sier man offentlig at man gjerne laster ned warez, så kan han jo ha det så godt. Uansett var det fullstendig off-topic og urelevant, så om ikke politiet finner grunn til å gi han advarsel, så finner jeg det.

Godt at nedlasting av piratvare ikke er ulovlig ifølge norsk lov da

Lenke til kommentar
JEEZ!

OK, poenget er at jeg (of course!) har brukt et _meget_ avansert 3D-prog til å lage bildet. Da var det litt moro når han gjettet at det var Photoshop med en plug-in. (!)

Nå høres _selvsagt_ ikke det morsomt ut, men slik er det hver gang man må forklare en vits. Prøv å les første post igjen, så ser dere kanskje humoren i det.

Den som ikke gjør det, kan dø i helevete. :mad:

Når ble Lightwave _meget_ avansert ? :ermm:

Hvis du er stolt av dette bildet så si det, om en fyr sendte deg mail angående det han spurte om gjør det ikke han dum, men deg som lager denne tråden unødvendig.

Ingen spørsmål er dumme spørsmål. Skal jeg le av deg fordi du bruker Lightwave istedet for Maya eller XSI? :thumbdown:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ!

Jeg syntes det var en morsom kommentar da han sa det! Hvorfor i helvete skulle jeg skryte av det bildet?! Det er jo ikke noe særlig bra engang!

Faens syke mennesker dere er. :nei:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Jesus fucking christ!

Jeg syntes det var en morsom kommentar da han sa det! Hvorfor i helvete skulle jeg skryte av det bildet?! Det er jo ikke noe særlig bra engang!

Faens syke mennesker dere er. :nei:

De _ALLER_ fleste veit vel ikke forskjellen på photoshop å lightwing 3d, så det slo ihjel all "morroa" som var i "gullkornet".

Lenke til kommentar

Det som er latterlig i denne tråden er ikke Holger sitt "gullkorn", men deres tilbakevendende lyst til å hakke på ditt & datt. Etter den vellykkede kronerullingen til darkness| så foreslår jeg en ny en:

"Alle send inn penger(til)/valper som kan deles ut til alle krigshissige mennesker på hw.no. Make løøøv, not war"

Skjerp dere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...