Mira Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Threaden er morsom, topic ikke fullt så morsomt, men hey, du skal ha for forsøket Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 e-e tog an! Var moro da jeg fattet det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jo fatter den sånn passe da OT:SupremeX har du hatt den avataren lenge ... trur eg må lage meg en ny no siden din var så lik Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) er det ikke mulig å redigere overskriften på en topic også? Hadde om mulig vært enda mer fønni hvis det ikke var skrivefeil i den... Men, for å være helt ærlig : Spørsmålet var ikke teit i det hele tatt, du har ganske lav terskel på hva som skal være dumt spørsmål hvis du syns dette var et teit spørsmål. Det eneste som var teit var det idiotiske svaret ditt, jeg antar at du aldri har brukt PhotoShop. (Og ja, du kan installere en haugehvis av Plug-Ins til PS, som muligens kan lage 3D-effekter med bokstaver) Nå kan ikke jeg bruke PhotoShop noe særlig, men denne lagde jeg i PhotoShop på 2 min. uten noen PlugIn: Endret 15. juli 2004 av dga01 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 dga01: Dette visste du kanskje ikke: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=teh&r=f Dette laget jeg i Lightwave på 2 minutter, uten plugins: Men greit nok, gullkornet var kanskje ikke så moro. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 dga01: Dette visste du kanskje ikke: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=teh&r=f nope, visste ikke det. trodde l337 / h4xxor slang ble kun brukt av de under 20, men nå aner ikke jeg hvor gammel du er da. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Forresten så ser Lightwave ganske kult ut.. Noe sted jeg kan laste ned en demo-versjon av det programmet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 *plukker på skjermen* Neh, var ikke 3-d dette Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Forresten så ser Lightwave ganske kult ut.. Noe sted jeg kan laste ned en demo-versjon av det programmet? Det finnes en discovery-versjon av det. Men den er ikke offentlig tilgjengelig tilgjengelig (selv om den er gratis). Poenget er vel at den lett kan modifiseres til fullversjonen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Forresten så ser Lightwave ganske kult ut.. Noe sted jeg kan laste ned en demo-versjon av det programmet? Hvis du vil ha et bra 3Dmodelleringsprogram, burde du prøve Blender! Denne er også kjekk å ha. Ganske lang, men det meste om Blender står der. Det er forresten gratis! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Forstod ikke mye av "Blender" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Blender-tutorials. Ta noen av de første, burde hjelpe! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 selv med forklaringen var dette ikke noe morsomt....... zzzzzzz... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Eller bare bruke 3D studio max da Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Den som ikke gjør det, kan dø i helevete. Det høres kulere ut hvis du sier "blø i helvete" Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja man kan lage 3d tekst i Photoshop uten plugin *Håpe å ikke bli kjent som en gledesdreper* Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 OG Holger her har naturligvis brukt masse penger på å kjøpe seg den fulle versjonen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 OG Holger her har naturligvis brukt masse penger på å kjøpe seg den fulle versjonen. Wow, det var relevant. Wow. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 OG Holger her har naturligvis brukt masse penger på å kjøpe seg den fulle versjonen. Den fulle versjonen av hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå