kristian_e Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hallo... kansje ej spør liit domt no,men men eg har lest monge forum, og monge skrive att dei bruka is i vannkjølinga si...sitte dei å putta is i tanken heile tia då?? Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det må de nå da ja.. Tingen er at den smelter ganske fort, du må tømme vannet ganske ofte og det er egentlig bare bortkasta Sett radiatoren en kald plass isteden Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 okey..eg skal få meg ein ny radiator...då skal eg ha den ute Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Viss du har en stor tank, noe sånt som en tønne på 100 l kan du helle den halvfull med is og halvfull med vann, da holder isen seg der noe lenger Men jeg er helt enig med Razer Lenke til kommentar
razer Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 okey..eg skal få meg ein ny radiator...då skal eg ha den ute Har radiatorn i vinduskarmen, funker veeeldig bra Utover de sene nattetimer blir det ganske så kjølig vatnet.. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) jeg har planer om å ha min radiator i kjøleskapet... noen erfaringer? ,,lurer på om det blir mye is pga varm damp.. har også tenkt på å sette hele pcn inne i ett kjøleskap blir det for mye kondens ? eller går det bra? må seff pase på at vannet ikke fryser.. ha frostveske i? ikke lyst til å ødelegge min første vannkjørling. Endret 29. juni 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kompressoren i kjøleskapet vil nok gå til h*lvete etter ei lita stund. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) hm.. med døra åpen ,,bare få litt kald luft.. hvis kjøleskapet går nedenom & hjem etter en tid er det vel kanskje ikke så lurt. hva med å drite i tank og kobble rett fra vannkrana ,iskaldt vann inn og ut i sluket i gjen,, ingen gjennbruk? her skal det mekkes i kveld ""Forresten. Det er ikkje anbefalt å mekke på denne sida av sola. Eg har tapt et par tusen på den måten..."" -jeg tar det i morgen,,har ødelagt en sata harddisk på denne siden av sola. Endret 29. juni 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Søk. Forresten. Det er ikkje anbefalt å mekke på denne sida av sola. Eg har tapt et par tusen på den måten... Endret 29. juni 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm.. Er det bare jeg som er litt treig? Skjønte liksom ikke det der med: "Denne siden av sola" Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmm.. Er det bare jeg som er litt treig?Skjønte liksom ikke det der med: "Denne siden av sola" natta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå