ostov Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Yo! Jeg skal kjøpe en xbox. Hvor er de billigst? Elkjøp, ekspert osv? Variere det fra hver butikk som er i samme samme firma? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kjøpte XBoX med TopSpin og Project Gotham Racing på SIBA for 1490,- for 2 uker siden. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil helst kjøpe i en norks butikk, men takk for svaret Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Siba er en norsk butikk..de holder vel til i oslo + at man kan bestille fra webshopen. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Okei! Tøft... Vet derre om de selger xbox ver.1.6 i norge eller finnes det kun 1.5? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Elkjøp er nok billigst enda, kjøpte der for ettpar måneder siden. Skal du ha chip og harddisk forresten? (Styr unna Western Digital harddisker i Xbox, de bråker sånn. Anbefaler helt valig Seagate) Du burde kjøpe Xbox 1.4 for den trenger ikke spesial chip som f.eks Xecuter 3, den koster masse og må bestilles fra utlandet så du må betale moms (+24%) og sånn. 1.5 og 1.6 er IKKE bedre enn tidligere utgaver, det er bare noen få komponenter som er byttet, ingenting annet, de er hverken raskere eller bedre på noen måter. Bare tull å jakte på de versjonene. Kjøper du på Elkjøp er det stor sannsynlighet for å få en 1.4 med Philips DVD. Endret 29. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
ostov Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil ha 1.0-1.5 siden det finnes bios til dem hvis jeg skal modde.... Philips DVD er den dårlisgte? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 1.0-1.4 Er de greieste, 1.5 og 1.6 er spesielle, de er oppgradert antichip beskyttelse på dem, og trenger en spesiell chip. Min Philips DVD tar ihvertfafall alt fra CD R til DVD+R Ingen problemer med det, så hvis det er den dårligste så skulle jeg jammen likt å se den beste Er det leseproblemer på DVD så kan du enten stille på en liten laserstyrke POT-meter eller kopiere det inn på harddisken. Chipper du og har HD så spiller du ikke fra DVD uansett. Mye raskere å loade fra HD og mere stabilt, dessuten slipper du masse støy. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 1500,- med et spill da jeg kjøpte. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 999,- om du er heldig Fint hvis du kunne utdype det, dvs si hvor det er mulig å kjøpe for 999,-. Har akkurat bestilt chip fra xboxchip.com og trenger derfor en xbox Bestillte en Xecutor ICE m. solder free kitt for ca500 som fikser alle versjoner (inkl 1.6) så der skal jeg være sikret. De sa forresten at det ikke var noe problem for dem å sette prisen på pakken til under £17 og merke den som 'Gift'. Dermed skulle jeg forhåpentlig slippe moms, toll osv. Vi får se hvordan det går. Dere andre. Når man kjøper en slik standard pakke hos elkjip, siba el lign. med to spill- Følger det med 1 el 2 kontroller ? Man må jo liksom ha to synes jeg. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Så et veldig bra tilbud ett eller annet sted, ny Xbox med 4 GODE spill (ikke midtown madness 3) til under 2000.- Husker dessverre ikke hvor... Og det var heller ikke en nettbutikk. Endret 18. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå