Post_Mortem Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Har fått meg x800pro og installerte dette. Først med de nyeste catalyst driverene. Palmer og slikt ble gule/grønne osv... Det samme skjedde når jeg prøvde omega driverene... Hva kan være galt? Endret 28. juni 2004 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det kan være en bug i selve spillet. Du kan jo prøve å endre video instillinger i spillet. I instillingene til skjermkortet kan du jo sette alle instillinger på beste kvalitet og se om det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Last ned 1.1... den supporterer X800 som ikke 1.0 gjør Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Har samme problemet med mitt x800Pro kort. Og jeg har lastet ned patch 1.1. Antar at det er en bug i spillet mot x800-kortet. Men det var ikke så plagsomt at jeg hang meg opp i det. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det som er snodig er at alt var i orden i Far Cry før jeg formaterte! (Formaterte igår, det var noe dritt....) Uansett, hvorfor kommer det igjen nå? Nå kan jeg heller ikke sette noen innstilliner for kvalitet på selve skjermkortet fordi de innstillingene er ikke der nå etter at jeg formaterte, selv om det er samme driveren! Merkelig greier.... Dessuten får jeg fortsatt low på alle settings når jeg bruker auto detect. Burde få litt bedre enn det... Endret 29. juni 2004 av Post_Mortem Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Prøv å: Hive inn siste Catalyst, 4.6 eller 4.7 dersom du har nerver til det Legge inn patch 1.1 Skru av AA og AF Om ikke noe av dette fungerer, må du kanskje reinnstalere? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Har det noe å si om man har catalyst 4,6 eller nyeste omega da? Hadde jo uansett ikke problemet før jeg formaterte hd igår. Hvor får jeg tak i 4.7? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har det noe å si om man har catalyst 4,6 eller nyeste omega da?Hadde jo uansett ikke problemet før jeg formaterte hd igår. Hvor får jeg tak i 4.7? 1. Catalyst 4.6 er så vidt jeg vet nyere. 2. Da har du vel antakeligvis mistet noen viktige filer når du formaterte da. 3. Catalyst 4.7 er en beta, link ligger inne på Hardware -> Skjermer, Skjermkort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Det viktigste er å få med kontrollpanelet til driverne! Det finnes distribusjoner både med og uten kontrollpanel. Kanskje derfor du ikke finner igjen innstillingene. Pakken med panelet skal være +/- 25MB, og da får du det lille ATI-ikonet i tray. Endret 30. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Har avinstallert og installert spillet to ganger. Det samme er der.... Men skal prøve å bruke 4.6 isteden for omega. Stemmer det ikke at det ikke er så smart å bruke beta drivere? Får med ati kontrollpanelet noen ganger (!?). Har prøvd å bytte mellom catalyst driveren jeg har og omega driveren. Vet ikke hvorfor jeg kun får det med av og til. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå