Christian86 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 heisann, jobber som telefonselger, og gang på gang opplever jeg kunder som sier "skaff deg en ordentlig jobb" "betaler du for disse minuttene" "skal sende deg regning for du avbryter i fotballkampen" er virkelig telefonselgere så lite verdt at man kan si hva som helst til dem? Vi er jo menesker vi og *tror jeg* en annen ting.....kan ikke de av dere som missliker telefonselgere reservere dere mot det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Synes nok man kan være litt mer hyggelig. Men jeg tror da du og skjønner at det ikke er veldig morsomt å bli ringt opp av telefonselgere. og jeg kjenner noen som reserverte seg mot dette. Da begynte de å spørre om moren isteden. Da begynner det å bli ganske dumt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er ikke akkurat den finere delen av salg-seksjonen. Det er litt påtvingt, og dere kan opptrå som innpåslitne. Hadde kunden ringt til dere for å kjøpe varen, da hadde dere vært høyt opp på min næringskjede. Lenke til kommentar