Prelude Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Dagbladet har troen på nye sexleketøy som blir fjernstyrte over internettet.. noe for oss geeker uten dametekke? Edit: det kanskje mest skremmende med hele greia er voten som er på dagbladet's side, hele 72% (2500 personer) har stem Ja på spørsmålet 'Kunne du ha tenkt deg å ha prøvt cybersex?' hva skjedde med fufme anyways? Endret 28. juni 2004 av Prelude Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 'Kunne du ha tenkt deg å ha prøvt cybersex?' JAAA!!!! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Verden blir galere og galere hvor hvert minutt som går! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Enden, uhhmm.. det er hemmelig det! Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sybersex faktsisk.Holder det lixm ikke med vanlig sex,tlfsex,dyresex,nekrofili,homofili osv.Må altså trøkke inn cybersex også. What a sick world.Samma faen for mej.Vanlig sex er best! Har ikke prøvd men har det på den hetrofile feelingen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er det bare meg, eller plasserte du nettopp homofili i samme kategori som nekrofili og dyresex? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mener ikke at homofili er no kvalmt men passet lixm inn i den settningen når det var fili på G Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nei, dette blir for dumt... ... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 lol går vel ikke lenge før vi kan gå på det lokale kondomeriet og kjøpe en pocket-vagina/dildo (jentene og de gutta som liker sånt...) med 802.11b funksjonalitet, eller en med en USB kabel for de som absolutt må ha kabel på sitt datautstyr det neste blir vel en fullsize doll med de overnevnte egenskapene med ett tillegg, man må ha ett 12V bilbatteri eller en 220V inntak for å drive 'herligheten', med fare for å grille både det ene og det andre mens man holder på Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 hahahahahahaha :!: Artig! Lille jente på tolv år:Mamma jeg hater barbie.Jeg vil ha en mega dildo med masse instillinger å 13 nivåer jeg.Det vil jeg ha te jul Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vanlig sex er best! Har ikke prøvd men har det på den hetrofile feelingen On topic: sikkert et greit tilbud det til feks kjærestepar som må oppholde seg fra hverandre i perioder.. Fruen skal på ett lengre skoleopphold til høsten, hadde dette vært utbredt hadde jeg ikke hatt noe imot å prøve. nye ting er bare spennende! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 går vel ikke lenge før vi kan gå på det lokale kondomeriet og kjøpe en pocket-vagina/dildo (jentene og de gutta som liker sånt...) med 802.11b funksjonalitet, eller en med en USB kabel for de som absolutt må ha kabel på sitt datautstyr Trenger ikke gå på kondomeriet, clas ohlson er langt nok, bare se her Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er helt klart når de lager et ramdom cybersex online rollespill og selger det på spaceworld at det har gått litt over streken:P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Blir sikkert fint for voldtekts folk som da ikke lenger trenger å voldta siden de får nok sex hjemme. Kan sikkert programmere pc'n til å kunne foreta virtuelle voldtekter. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) *slettet av meg selv* Endret 30. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Trenger ikke gå på kondomeriet, clas ohlson er langt nok, bare se her dæven steike! og jeg som var innom en Clas Ohlson butikk senest i går! pooh.. hadde jeg vist dette da så... hvem vet? Den Røde Tsar, mon tro om sånne gizmos blir tilgjengelige i dagens allrede eksisterende MMORPG's via en patch eller utvidelses pakke.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) dette blir for dumt, snart har vel ikke hus dører, bare en internett tilkobling. man kan jo gjere ATL på internett (som man ikke gjør hjemme). bestille mat, ha sex(snart) kjøpe ting, "gå" på besøk, snakke med folk, betale rekninger ,OSV. Endret 29. juni 2004 av MagE Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Trenger ikke gå på kondomeriet, clas ohlson er langt nok, bare se her Clahs Olson POWER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå