Margarus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg Vurdere å bytte mine 2 blå katoder ut i 2 UV black light katoder men så trenger jeg litt tips å inspirasjon til hva jeg skal putte i kabbiset av UV matrealet hvordan blir effekten ? har aldrig sett UV styling før sjønner dere så jeg syns det høres fett ut.. kan noen slenge inn ett par bilder av deres uv stylede pc ? Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 eg har UV lys Wooooooow! Kanskje du har kamera også? Da kan du ta bilder og legge ut veit du, det han spor om... Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tror han ville ha et bilde av UV-rørerne INNI pc'en... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Her. Har UV-aktive IDE-kablar og UV-tilsetning i kjølevatnet. Edit: Fleire Ikkje min though. Endret 28. juni 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 konge det er ganske fett da.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sånn som på de bildene krever mye arbeid... du må fargelegge alle delene i Uv reaktiv tusj... og kjøpe UV rekative deller til det meste... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sånn som på de bildene krever mye arbeid... du må fargelegge alle delene i Uv reaktiv tusj... og kjøpe UV rekative deller til det meste... Arbeidet er jo 90% av moroa! Dessuten så var ikkje den modden _så_ stor heller da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) alle de lysende delene og prikkene på kjøleribbene er er det uv tusj ? edit: et dumt spørsmål til: er de oransje viftene på plexien på innsien eller utsiden Endret 29. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 1. Ja. 2. Ser slik ut om du ser på skruane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå