Gå til innhold

Benytte seg av retur-rett?

twarr

Anbefalte innlegg

hei,

Kjøpte et HIS X800Pro, fordi det var det eneste som var inne på lager...

Men, jeg ser nå at det går ann å gjøre softmodd med Sapphire sine kort, så jeg kunne ha tenkt meg å bytte inn kortet, og kjøpe Sapphire sitt når det kommer på lager... går dette ann? Jeg har brukt kortet et par dager...

Det er jo noe som heter 14-dagers returrett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har angrerett om du kjøpte via webshop (ikke over disk). Da gjør det ingenting om du har bruk varen, så lenge den ikke er skadet, elelr i noen slags redusert tilstand. Med andre ord, så går det bra så lenge du ikke har skadet eller modifisert kortet. Manualer, CD'er osv. må selvfølgelig også være på plass, og i god stand.

Har du kjøpt over disk, så har du litt færre rettigheter, men de aller aller fleste butikker vil ikke ha problem med å gi deg pengene tilbake, eller i det minste en tilgodelapp, så lenge varen er salgbar. Pakker du alt tilbake slik som det var da du kjøpte det, trenger du egentig ikke å si at du har brukt det heller, ved mindre de spør. Det krever dog at du ikke har revet i stykker all embalasje som en unge på julaften når du pakket opp kortet da =)

-Stigma

PS: De eneste kortetene som kan softmoddes er VIVO kort med 16ns minne. Ikke alle sapphire kort, slik som det kunne se ut som du trodde. Ville bare nevne det slik at du ikke må bytte tilbake enda et kort =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...