asad Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Hvis jeg skulle spilt inn en "køddesang" med akseptabel lyd inn på PC`en min, hva trenger jeg av utstyr. Hvor mye penger er det snakk om å bruke da? Setter pris på respons! Endret 28. juni 2004 av asad Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Er det snakk om fleire instrument eller kun vokal? Edit: Leif. Endret 28. juni 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Tenkte på vokal jeg. Kan det i det hele tatt bli brukbart, uten å bruke mange tusen på utstyr? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Om du har et greit lydkort kan du klare deg med ein grei kondensatormikrofon, dei koster omtrent akkurat det du har lyst dei skal koste. Du får dei fra et par hundrelappar til et par tusen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn en? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Dei aller fleste musikkforretningar bør vel ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå