Gå til innhold

Hvilken mobil burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer jo helt an på hva du trenger

trenger du en mobil med symbian og mp kamera kjøper du 7610

trenger du en liten og lett telefon med mp3, radio og ok kamera kjøper du k700

har du lyst på en mobil som k700 bare med dårligere skjerm og minnekort kjøper du 6230

det hadde vært lettere hvis du hadde fyllt ut skjemaet

Lenke til kommentar
ta k700, eneste ulempe er at den ikke har minnekort,men den har jo 41MB internt minne da.... :mrgreen:

Imens de andre han spør om kan ha laaangt mer, nærmere sagt uendelig med minne hvis han kjøper nok kort ;)

-

Skal du ha en tlf. med symbian ---> 7610

Skal du ha en tlf med mp3 og radio --->

Skal du bare ha en liten kul mobil med en større skjerm enn 6230 --> k700i

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør velge 6230.. De andre er jo så store. Det kommer du på å angre på senere. Mobiler skal være små. Om noen mnd, så kommer en mobil med akkurat samme finesser i mindre utgaver. Å kjøpe en stor mobil med mange finesser er som å kjøpe seg en ferdig pc på elkjøp eller expert!

Lenke til kommentar

Egentlig så er det eneste positive med 6230 at den har minnekort +mp3.. Ellers har den en alt for liten skjerm (Nokia; 128x128 skjermene burde være råtnet i gravene nå, ikke leve enda!)

Så skal han ha en liten tlf kan han velge k700i ifølge meg...

Og skal han ha Mp og symbian velger han 7610 :). 7610 er jo ikke såå stor til symbian tlf. å være...

Lenke til kommentar

Har tatt bilder sammen med 7610 og K700 og de som påstår at 7610 ikke har bedre kamera burde holde kjeft til de har sammenlignet selv...er rimelig kornete bildene K700 tar til sammenligning, så antall pixler har mye å si.

Lenke til kommentar
Ja, 7610 har mye større oppløsning på kameraet, MEN: Bildene på 7610 er ikke så bra egentlig, bedre enn mange andre mobiler, men alt for dårlig fargegjengivelse, uklart og dårlig dybde i kantene for at man kan hoppe i taket...

NETTOP!

Til du som mener 6230 er valget: I allverden, når ble K700 stor ? :blink:

Lenke til kommentar

Jeg er veldig uenig i at bildene som 7610 tar er dårlige, tvert imot syntes jeg de er vannvittig bra! De fleste av dem jeg tar inn på dataen kan sammenlignes med et digtalkamera! Mange bilder jeg har sett som folk har lagt ut, er ikke så bra, men da er det fotografen, for de bildene jeg har tatt er veldig bra!

I tillegg syntes jeg designet på 7610 er dritkult, men dette er jo en smaksak (men jeg har fått masse postive tilbakemeldinger om designet! :yes: )

Trenger du en mobil som alle har i løpet av uker -> SE K700

Trenger du en mobil som har liten skjerm men andre nyttige funksjoner -> N6230

Trenger du en mobil som skiller seg ut, med masse funksjoner og _bra_ kamera, velger du 7610! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er veldig uenig i at bildene som 7610 tar er dårlige, tvert imot syntes jeg de er vannvittig bra! De fleste av dem jeg tar inn på dataen kan sammenlignes med et digtalkamera! Mange bilder jeg har sett som folk har lagt ut, er ikke så bra, men da er det fotografen, for de bildene jeg har tatt er veldig bra!

I tillegg syntes jeg designet på 7610 er dritkult, men dette er jo en smaksak (men jeg har fått masse postive tilbakemeldinger om designet! :yes: )

Trenger du en mobil som alle har i løpet av uker  -> SE K700

Trenger du en mobil som har liten skjerm men andre nyttige funksjoner -> N6230

Trenger du en mobil som skiller seg ut, med masse funksjoner og _bra_ kamera, velger du 7610! :thumbup:

Helt enig i det du sier her Mr. fungus. Jeg har 7610 og syntes bildekvaliteten er veldig bra, kan nesten sammenlignes med digitalkamera. Det jeg også ble spesielt imponert over var hvor bra bildene ble på telefonskjermen, og det der med at du kan zoome etter du har tatt et bilde er bare helt genialt!

Ser det er mange som har lagt ut bilder her på forumet tatt med 7610, men ærlig talt jeg tror de beveger mobilen opp og ned mens de tar bildet! For alle bildene jeg har lagt over på pc'en er blitt bedre enn de jeg har sett her på forumet.

Videre syntes jeg 7610 er en veldig bra telefon. Skjermen er helt utrolig og mulighetene er uendelige da den har symbian. Så gå for 7610 du, men for all del k700 er ikke en dårlig telefon den heller, men jeg for min del må ha en stor skjerm. :dribble:

Lykke til med innkjøp av ny telefon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...