caluna Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det mulig å koble en mobiltelefon opp mot bredbånd/ vanlig Internett? At jeg kan sitte og surfe på en sonyericsson p900 f.eks men at regningen går på bredbåndsregningen til nextgentel, ikke på mobilregningen? Finnes det noen telefoner som dette går ann med eller er det på vei?? Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Så vidt meg bekjent er det ikke mulighet for å koble opp p900 mot en trådløs sender. Muligens det går ann å koble opp mot en pc tilknyttet internett via blåtann. Men dette tviler jeg på. Men det hadde vært gøy.. Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Eneste løsningen er å koble den opp mot en PC via bluetooth. Opera og en rekke andre programmer for Px00 vil først lete etter eksisterende tilkobling til internett internett via bluetooth, for så å koble seg opp via GPRS hvis den ikke finner dette. Kjøp en bluetooth dongle til PC og koble mobilen via "Bluetooth Serial Port". Funker finfint, men du mister noen få funksjoner som feks wap-posisjonering på hvor.no etc. Endret 29. juni 2004 av epiktet Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da jeg hadde min P800 var det bare å putte den i dockingstasjonen og så installere Opera på den og surfe i vei i bredbåndshastighet Laste ned osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå