sofarot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 kabelstrømpene på microplex suger di er noe billi dritttttt :!: Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 akkurat jah.. derfor bruker 99,8% av forumbrukerene her dem.. "ok" Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 legg kablene i tomme 5 1/4 plasser (cdrom) har fylt opp 2 slike! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hurra hurra... jeg satt nå i rundt en time og gaffa, stripsa, mekka, styra og ordna... ble så fint atte Greit med sånne forum som gjør sånn at du VIL gjøre noe!! :D har du noen bilder Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 tjæ... kan sikkert mekke noen... pcen står litt ulaglig til, men kan se om jeg kan få opp noen i løpet av dagen Lenke til kommentar
Undik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ta sånne hvite plastrør som man har ledninger inni, (sånne som er inni veggen som lager elefantlyd når man blåser i de) Sjer de opp på ene siden, putt kablene inni der igjen å fest med 2-3 strips.. Jeg gjorde det med min, og det er umulig å se kablene.. Bare et langt hvitt rør som ligger bak cdrom og harddisk brønnene.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hurra hurra... jeg satt nå i rundt en time og gaffa, stripsa, mekka, styra og ordna... ble så fint atte Greit med sånne forum som gjør sånn at du VIL gjøre noe!! :D har du noen bilder kameraet er mong... så dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå