mr. Bjerre Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ganske fet match, så jeg tenkte jeg skulle lage en topic om den. hvem heide dere på under matchen, og hvem synes dere spilte best? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg håpet på at komplett skulle gjøre det bedre. I begynnelsen så synes jeg DICE gjorde det dårlig, men fy å bra de spilte i andre omgang. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Så dere som Dice fløy da, det var artig det. De bombet på skrå og greier Og han som hadde parkert i en bakke, det var så bra... Men hadde egentlig trodde at Dice ville klare mer, men, men. Man kan ikke få alt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 FARSKEN! jeg fikk ikke med meg den tournamenten, men jeg husker den, ja... Stort sett ALLE kompanier var med!!!! skikkelig gøy! Bla. DICE, TeleNor, osv osv... Noe jeg lurer på er; finnes det ikke noen filmer fra denne tournamenten? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 [iC' date=29/06/2004 : 02:03] FARSKEN! jeg fikk ikke med meg den tournamenten, men jeg husker den, ja...Stort sett ALLE kompanier var med!!!! skikkelig gøy! Bla. DICE, TeleNor, osv osv... Noe jeg lurer på er; finnes det ikke noen filmer fra denne tournamenten? det spørs hva du mener med filmer. det finnes repriser på www.nrk.no Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ahhhh...filmen stopper etter en stund og skal begynner å buffre så låser det seg..ahhhrg Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=8507 Nederst på sida er det ein link som fører direkte til nrk.no nett tv...der kan du sjå kampen Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ah, denne kampen må jeg jo se en gnag jeg får tid. Jeg ville ihvertfall ha heid på komplett =) - Kanskje Norge kan vinne noe for en gangs skyld =) Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg heide helt klart på komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå