Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 [iC' date=29/06/2004 : 02:28] Ja, grafikken er pen (fortsatt ikke bedre enn Far Cry!!! ) og fysikken er realistisk... Hvis det er grafikken du ser på, så burde du ha lagt opp CS for lenge siden. Hvis det er noe jeg ikke ser på når jeg spiller, så er det grafikken. Ikke fordi pcen min ikke tar bra spill (for det gjør den) Men fordi det har minimalt å si. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 * link fjernet av moderator - se siste post i denne tråden for mer info * Ser mer ut som en Wallpaper fra CS, enn et screenshot fra CS:source. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser mer ut som en Wallpaper fra CS, enn et screenshot fra CS:source. Det er faktisk ikke SÅ langt i fra CS Source selv om det muligens ikke er ekte. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synes folk er for mye opphengt i grafikk, og andre rekvisitter som skal gjøre det hele så pent å se på. Er det noe jeg synes er bra med CS, er det at det er så detalj-fattig. Se bare på de mest populære mapene. Dust2, Inferno, Cbble, Train, Nuke, CPL-mill. Det er dette som gjør at det faktisk er mulig å se motstandere osv. Jeg blir gal av spill som SOF2 osv, hvor det absolutt skal ligge bilder overalt, i tillegg til alle krinklene og krokene osv. Det er også latterlig hvis spillet skal ha så utrolig mange nye ting, for det vil ødelegge for mange av nåtiden toppklaner (er min teori). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det er også latterlig hvis spillet skal ha så utrolig mange nye ting, for det vil ødelegge for mange av nåtiden toppklaner (er min teori). Dette fra personen som mener UMP er bra å kjøpe i eco runder. [viske] ikke hør på han[/viske] Edit: leif Endret 29. juni 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mener jeg det? Har muligens ment at de som ikke har eco kunne kjøpt UMP istedet, om det jævla pengesystemet hadde gått inn (det med AWM og AK til h00ndre t00zen milli0nah kr0nah). Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 [iC' date=29/06/2004 : 02:28] Jeg synes ikke det er noe stort, jeg...det er jo bare cs i forbedret grafikk (da-a?)...jaja, jeg hadde jo ikke ventet mer, men det er bare at Valve kommer til å kreve mellom 250-500kr for dette "spillet"!!! Jeg synes ikke dette er noe stort...det jeg sa da jeg så filmen var: "nytt cs? ikke noe nytt altså? nei vel..." Ja, grafikken er pen (fortsatt ikke bedre enn Far Cry!!! ) og fysikken er realistisk... Men, har noen her merket at grafikken egentlig er ganske overfladisk? ja, for det er den!!! Dette er jo CS: Source! Ikke CS2 CS som har blitt oppgradert med bedre grafikkmotor. CS Source is NOT CS2 it is just a port of cs to the source engine... it was going to be just a exact port but they decided to make it completly redone for source. it will contain the same gameplay Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Denne videoen er eksklusiv for tyske PC Games og de som kjøper bladet dems. Av den grunn er det også ulovlig å spre den på nettet. Det kommer sikkert flere slike videoer, samt offisielle høyoppløselige videoer fra E3 2004, men inntil videre er spredning av disse videoene likestilt med spredning av piratkopiert programvare. Tråd stenges og alle linker til videoen er sensurert bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg