Gå til innhold

Ny CS: Source video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Thomas og Livay

Har bare et spørmål:

Har dere sett andre filmsnutterav dette spillet, i god kvalitet?

Da hadde dere kanskje ikke hatt samme mening.

Finner lett en god filmsnutt av spillet, hvis dere er interesserte. For da kan dere se hva dette spillet er godt for. Dere kommer til å elske denne grafikken. :love:

Mvh

Paul

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er noe stort, jeg...

det er jo bare cs i forbedret grafikk (da-a?)...jaja, jeg hadde jo ikke ventet mer,

men det er bare at Valve kommer til å kreve mellom 250-500kr for dette "spillet"!!!

Jeg synes ikke dette er noe stort...det jeg sa da jeg så filmen var:

"nytt cs? ikke noe nytt altså? nei vel..."

Ja, grafikken er pen (fortsatt ikke bedre enn Far Cry!!! :shrug: ) og fysikken er realistisk...

Men, har noen her merket at grafikken egentlig er ganske overfladisk? ja, for det er den!!! :hrm:

Lenke til kommentar

Har dere som ikke liker dette spillet sett andre filmsnutter enn den som er linket til på denne tråden? Eller baserer dere meninger på andre filmsnutter også?

Jeg hadde en film på 700Mb ca, men på den var det både film fra HL2 og CS: Source hvis jeg ikke husker feil, kvaliteten på filmen var iallfall god.

Jeg må innrømme at jeg ble ekstremt positivt overraska over CS: Source sin grafikk og ikke minst fysikken i spillet og synes dette slår Far Cry på mange områder. Men jeg bare lurer på om dere har sett andre filmsnutter eller om dere dømmer spillet etter denne ene filmen som er linket til her?

Mvh

Paul

Lenke til kommentar

I følge Halflife2.net er det ulovelig å legge ut denne filmsnutten på nettet siden den har Copyright.

Dette er fordi at det tyske magasinet som har gitt ut filmen krever at man skal kjøpe magasinet for å se filmen, ellers taper de penger.

Er nok redd denne kan bli stengt :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, det er vel sant at den stenges...

dette "magasinet" som du snakker om, det er vel ikke PC Gaming World? :hmm:

Ja, fordi jeg abbonerer på det (den norske versjonen selvfølgelig) og da følger det med en dobbelsideig DVD med omtrent 9GB demoer, videoer, updates, mods, drivere osv sammen med bladet hver utgave (hver mnd)...

når jeg ser på en av videoene der, står det alltid på slutten (som på denne videoen) "© Computec Media 2004"...

Og det betyr igjen at den videoen kommer på August utgaven's DVD! ;):thumbup:

Og så til deg, Furyfax: jeg synes grafikken ER god! og jeg synes også at fysikken ER god! Skjønner du hva jeg mener?

Det jeg mener er at dette ikke kom som noen bombe på meg, som da jeg så de første klippene av DOOM III, Far Cry og HL2!!!

Det er bare cs! jeg hadde blitt like "sjokkert" hvis det hadde kommet en CS 1.7 med samme rass grafikken som er nå!

Men selvfølgelig, jeg synes grafikken er delikat, og samme med fysikken, absolutt ikke

litt betre enn call of duty
for det er jo absurd! Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

yes! Dette blir en god grunn til å skaffe seg ny pc,eller hva?

hva tror dere dette spillet kommer til å kreve for å kjøre med 100 fps stabilt?

vannet,sola,olje tønnene,bomba og selv folkene så bra ut :!:

ikke no problem at de har pukkelrygg,man skal jo skyte dem uansett :p

Lenke til kommentar
I følge Halflife2.net er det ulovelig å legge ut denne filmsnutten på nettet siden den har Copyright.

Dette er fordi at det tyske magasinet som har gitt ut filmen krever at man skal kjøpe magasinet for å se filmen, ellers taper de penger.

Er nok redd denne kan bli stengt  :ermm:

Man kan laste ned videoen her:

* link fjernet av moderator - les siste post i denne tråden for mer info *

Sjekk dette da:

One tidbit from the movie, along with the items below, is that Counter-Strike Source will be free to everyone who buys Half-Life 2.

» After the initial release, Valve plans to add more maps that utilize the engine's capabilities.

» New Counter-Strke maps may be up to 10 times larger than current ones

» Valve wanted to do jungles maps for a while (*hint hint*)

» They're currently figuring out to what extent new objects are being placed in the maps

:D:D

Endret av TST
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...