razh0r Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 LAST NED: * link fjernet av moderator - les siste post i denne tråden for mer info * Jeg er ihvertfall veldig imponert. Dette gleder jeg meg til. Hva tror dere? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Alt ser ut som plast. Folka har pukkelrygg. Skjoldet er der fortsatt. Ellers er det bra. :----------) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Fysikken er jo genial da! Digg at man kan flytte på bord osv, slik at man kan ta dekning! (gratulerer med dagen som kommer, selv har jeg brusdag en dag før deg ) Endret 28. juni 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ser meget stilig ut. Får lyst til å spille CS igjen. Lenke til kommentar
Livay Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige.. det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige.. Fysikken kan ikke forandres i en oppdatering av cs 1.6 til 1.7. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Finnes denne videon på en annen side med bedre oppløsning? Var litt dårlig kvalitet. Men som nevnt før fysikken er jo veldig bra! EDIT: Også uten tysk dubbing eller snakking hadde vært greit! Endret 28. juni 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Til Livay Livay Skrevet 28/06/2004 : 22:41 Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige.. det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk! Huff og huff. Du kan jo ikke ha sett andre videoer av CS-Source. Det er en helt ny grafikk motor med ufattelig mye mer at " noen tønner kan flyttes" Gå å søk på internett etter andre videoer med bedre kvalitet så skal eg love deg at du blir imponert. Mvh Paul Endret 28. juni 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ah det ser jo helt herlig ut.. jeg blir våt i buksene snart. GI OSS SPILLET NU! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 NICE!!!!!!!! Det skal jeg kjøpe på dagen det kommer ut!! De sier "summer" på slutten, kommer det kanskje om 1,5 år ca da? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ooh... såg bra ut! mangla bare litt på kvaliteten og de folkå som snakke må lera seg et skikkelig språk ffs! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Haha! de lo av han da han sa lanserings datoen. Men det så da digg ut dette EDIT: folkene beveger seg jo slik de gjorde i tidlig beta version av "vanelig cs" Endret 28. juni 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 De har jo pukkelrygg Fysikken er jo NAJS!!! de_dust Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kan ikke si så mye om grafikken til cs: source når du ser på denne videoen, det er ikke den beste kvaliteten. For å legge merke til detaljer og texturene bedre må man nok spille det, eller få en bink video av det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tenk deg grafikken når spillet kommet ut da! Hvis man ser for seg at filmen har uber kvalitet! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Yeha! cs med kjmpe god grafikk og fysikk. Må kjøpe masse nytt hardware og kjøre spillet i 640:480 oppløsning og alle detaljer på det laveste! (ironi) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige.. det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk! Enig. De største forskjellene jeg så var at man kunne flytte på bord, vanneffektene fra den forrige filmen, og måten fiendene faller på etter de er død. Ellers ser jeg ikke så mye annet, men kan jo komme av at filmen ikke har verdens beste kvalitet. I tilegg trenger tyskere å lære seg engelsk slik at vi kan høre hva som blir sagt Endret 28. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg