Gå til innhold

Ny CS: Source video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige..

det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut

 

Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Til Livay

Livay Skrevet 28/06/2004 : 22:41

  Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige..

det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut

 

Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk!  

 

Huff og huff. :nei: Du kan jo ikke ha sett andre videoer av CS-Source. Det er en helt ny grafikk motor med ufattelig mye mer at " noen tønner kan flyttes"

Gå å søk på internett etter andre videoer med bedre kvalitet så skal eg love deg at du blir imponert.

 

Mvh

 

Paul

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Helt Ærlig synes jeg ikke det var så mang forandringer at de må kalle det CS: Source i stede for 1.7 og de forandringene som var, er for meg ubetydelige..

det med at man kan flytte objekter var det eneste som så litt konge ut

 

Og forresten, du burde advare om at filmen er på Tysk!  :thumbup:

Enig.

 

De største forskjellene jeg så var at man kunne flytte på bord, vanneffektene fra den forrige filmen, og måten fiendene faller på etter de er død.

 

Ellers ser jeg ikke så mye annet, men kan jo komme av at filmen ikke har verdens beste kvalitet.

 

I tilegg trenger tyskere å lære seg engelsk slik at vi kan høre hva som blir sagt :thumbup:

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...