MagnusW Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Skal du ha S65 også? Har ikke du M65 a? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Elorfin - Hvis det var meg du mente så... Ja jeg har M65 (og synes den er kjempebra), men saken er den at dama sitter på en Nokia 3510 og vil ha ny mobil, så hun får M65'en min og så kjøper jeg meg en ny S65 siden den har enda mere å knotte seg gjennom Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 *se surt på* GULL ! Neida, du får smelle ut erfaring når den tid kommer.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) OK Da så. Noen som snakket om i en annen tråd om hvordan man kan fjerne riper på displayet. det var snakk om en eller ennen form for tube med en "krem" i. Noen som kan gi meg noen i forslag om hva som hjelper? Endret 5. juli 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Displex er kjempebra, du må jo gnikke endel, men snåriper blir helt borte. Selges hos nesten alle mobilforhandlere. Prøv å søk på det så finner du det helt sikkert. Har hørt om noen som prøvde Jif skurekrem og tannkrem, men tror ikke jeg vil anbefale det selv om det kanskje funker. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Folk har nok delte erfaringer med displex. Så vær klar over dette før du prøver. Men det viktigste er at du "gnikker" skikkelig og lenge for ellers kan resultatet nok bli noe helt annet en du trodde. Du er herved advart... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Bare bruk en god del Displex og noe som ikke suger til seg alt, f.eks en "bommuls pad" å gni og tørk, har gjort det mange ganger med bra resultat, men det fjerner jo ikke dype riper selvfølgelig. Hvis det brukes rett så blir det bare bra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tråder hvor emnetittelen kun er mobilnavnet, stenges uavhengig av hvor godt diskusjonen er kommet i gang. Dette er det advart om på mobiltelefonforumet gjentatte ganger, både i tråder som blir stengt, og i en av de trådene som er satt øverst på siden. Dette fordi problemet er spesielt stort i akkurat mobiltelefonforumet. LES RETNINGSLINJENE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg