Axelsel Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hva er best og mest stabilt av windows xp og windows 2000. Og hvilket av de to operativsystemene ville dere valgt? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg kjører dualboot med begge to. (W2k pro norsk, og XP pro engelsk) Begge har i mitt tilfelle (hittil) vært veldig stabile begge to. Tror 2k har kræsja en eller to ganger, XP har ikke kræsja enda Lenke til kommentar
aschj Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hva i huleste er vitsen med dualboot 2k/XP? Er jo samme plattform. Jeg vil si at de er like stabile. Jeg velger XP foran 2k først og fremst pga. det ser veldig mye penere ut. XP har runde fine kanter og masse farger og greier, mens 2k var grått og trist, selv med windowblinds. Dog den viktigste GUI-finessen finnes også i 2k: Skygge av musepeker :wink: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg ville valgt Windows 2000 intill Service Pack 1 for XP kommer. Jeg er meget fornøyd med Windows 2000 - det er meget stabilt. Få med Service Pack 2 og du får en god stabil maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå