Ap. Syvertsen Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Har planer om å støydempe viftene i kabinettet mitt, og da lurer jeg på hvordan man skal koble viftene for å få dem til å gå på 5volt istedet for 12volt Mener å huske at jeg så noen bilder her i forumet, men kan ikke huske hvor... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 10:50, Dejavu skrev:Har planer om å støydempe viftene i kabinettet mitt, og da lurer jeg på hvordan man skal koble viftene for å få dem til å gå på 5volt istedet for 12volt Mener å huske at jeg så noen bilder her i forumet, men kan ikke huske hvor...Noen som kan hjelpe? Du bare kobler en av de røde lederene fra f.eks. en harddisk-kontakt til den røde lederen på vifta... En helt annen sak er om vifta i det hele tatt vil starte på 5v? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 http://www.ocshoot.com/volt.htm Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Den vil starte ja, kassa mi er bygd sånn at jeg kan velge 12v, 7v eller 5v til de viftene jeg har... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Ikke alle vifter går på 5v. På 7v går "alle". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå