Coffie=JavaCode Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vel jeg føler at Apple sines skjermer har blitt satt litt i skyggen. Dere har testet fint mange skjermer men aldri apple sine. Jeg synes dette er rart. Og fatter ikke helt hvorfor dere ikke har gjort det. Vel er ikke helt sikker på om jeg har postet i riktig, så flytt meg hvis jeg har postet feil. Lenke til kommentar
Radeon9600XT Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 hmm, eneste grunnen jeg kommer på er vel fordi disse pc-frikusene (er det et ord egentlig!?) vet at apple skjermene er så mye bedre og fetere enn det alle andre produsenter har klart å komme opp med.. goooo apple! btw, sant skal sies, I spell my gods name S-T-E-V-E! :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Trur det er eigentleg meir tilfeldigheitar at apple sine skjermar ikkje har blitt testa her på hw. Men eg trur me kjem til å ta dei ein eller annan gong (me søker jo etter fleire folk til testing (kvinne foretrukket) fordi det tar ein del tid å ta ein dybde test på ein skjerm). Har "testa" litt apple sin 24" på jobben, men det er begrensa kva eg kan "innstallere" på ein annan si jobb maskin mvh JanEirik LCD tester @hw.no Endret 28. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) hmm, eneste grunnen jeg kommer på er vel fordi disse pc-frikusene (er det et ord egentlig!?) vet at apple skjermene er så mye bedre og fetere enn det alle andre produsenter har klart å komme opp med.. goooo apple! btw, sant skal sies, I spell my gods name S-T-E-V-E! :!: [ironi]Okei, det var det mest saklige inleget jeg her hørt på lenge, var det noe mer du hadde på hjertet så bare få det ut. [ironi/] Endret 28. juni 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kan du linke til eit par aktuellt Apple skjermar? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 http://www.apple.com/displays/ Lenke til kommentar
pett Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Synes du det er merkelig? Hvorfor ikke teste macer i samme slengen? Vel, grunnen til at jeg ikke kjøper Apple-utstyr, selv om det er pent til tider, er at jeg liker å styre med hardware, og der er ikke apple akkurat åpne. Apple er systemet for folk som har null interesse av å åpne kassa. Og hardware.no er vel stort sett om å åpne kassa... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Synes du det er merkelig? Hvorfor ikke teste macer i samme slengen? Vel, grunnen til at jeg ikke kjøper Apple-utstyr, selv om det er pent til tider, er at jeg liker å styre med hardware, og der er ikke apple akkurat åpne. Apple er systemet for folk som har null interesse av å åpne kassa. Og hardware.no er vel stort sett om å åpne kassa... Du kan jo koble skjermen til en win maskin smaring. En skjerm er en skjerm, hvis du har lyst å åpne skjermen så får du gjøre det. Og jeg åpner kassen til G5en men den er perfekt som den er, vel ikke nok HD plasser. Men ellers så er den perfekt. Lenke til kommentar
pett Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kan jo koble skjermen til en win maskin smaring. En skjerm er en skjerm, hvis du har lyst å åpne skjermen så får du gjøre det. Og jeg åpner kassen til G5en men den er perfekt som den er, vel ikke nok HD plasser. Men ellers så er den perfekt. Skjønner jo at du kan koble den til en PC, (vel, hvis de har gått over til standard kabler), men jeg sparket heller litt i retning den generelle policien deres om hardware (vi lager alt, null konkurranse)... Det gjør vel også at de ikke er et av de mest nevnte firmaene her på hw.no.... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 http://www.apple.com/displays/ Noe så digg . de apple skjermene har jeg ikke sett før. gi oss test! widscreen på pc er deeeilig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Synes du det er merkelig? Hvorfor ikke teste macer i samme slengen? Vel, grunnen til at jeg ikke kjøper Apple-utstyr, selv om det er pent til tider, er at jeg liker å styre med hardware, og der er ikke apple akkurat åpne. Apple er systemet for folk som har null interesse av å åpne kassa. Og hardware.no er vel stort sett om å åpne kassa... Ikke lag en ny Mac VS. PC diskusjon her. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det kan se ut som bildet som Apple bruker i illustrasjonen er en norsk fjord. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 2560 x 1600! Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kan jo koble skjermen til en win maskin smaring. En skjerm er en skjerm, hvis du har lyst å åpne skjermen så får du gjøre det. Og jeg åpner kassen til G5en men den er perfekt som den er, vel ikke nok HD plasser. Men ellers så er den perfekt. Går det ann og teste skjermer fra apple på Win PCer Trudde Apple skjermene hadde det sånn at skjermen tok strøm fra skjermkortet jeg??? Husker ikke helt. Er så lenge siden jeg var på utplasering på InfoGrafikk Lenke til kommentar
bernini Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Går det ann og teste skjermer fra apple på Win PCer Trudde Apple skjermene hadde det sånn at skjermen tok strøm fra skjermkortet jeg??? Husker ikke helt. Er så lenge siden jeg var på utplasering på InfoGrafikk Vet ikke hvordan det er med de gamle, men de nye har ihverfall standard DVI. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Den nye 30" skjermen har er dessverre kompatibel med PC, og godt er vel det, for da hadde jeg blitt enda fattigere Lenke til kommentar
JonV Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå bruker ikke Apple standard VGA eller DVI plugg de bruker noe som heter ADC men det er overgang å få tak i. Etter hva ryktene sier så skal det komme en serie med nye Mac skjermer og der skal de vistnok gå over til DVI plugg så skjermen kan Brukes på ALLE maskiner. Med ADC plugg så har du ALT i samme plugg Strøm/Usb og skjermsignal fraktes i samme kabel. Etter hva ryktene sier så vanker det vistnok skjermer helt opp i 30" størelsen Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Går det ann og teste skjermer fra apple på Win PCer Trudde Apple skjermene hadde det sånn at skjermen tok strøm fra skjermkortet jeg??? Husker ikke helt. Er så lenge siden jeg var på utplasering på InfoGrafikk Det går fin an det er vanlig DVI. Såfall på de to "minste" 20" og 23". På 30" er jeg ikke sikker. Windows-based PCs with graphics card that supports DVI ports with full single link digital bandwidth and VESA DDC standard for plug and play setup. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Den nye 30" skjermen har er dessverre kompatibel med PC, og godt er vel det, for da hadde jeg blitt enda fattigere Kan quote meg selv jeg... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vi kommer til å teste en del "grafiske" skjermer til høsten. Dette fordi vi skal teste de i min leilighet og jeg ønsker å benytte meg av høstmørket. De som møtes til duell er Apple, LaCie, Eizo og NEC. De to sistnevnte vil bli representert av henholdvis Coloredge Serien (Eizo) og den nye LED serien (NEC) Holder på å gjøre ting klart til den store testen der, men er avhengig å få inn en del materiale som gjør testen så bra som mulig. Benytter sjansen til å fortelle at vi søker jenter som har lyst til å være med å teste skjermer. Se sticky tråd i skjermer/skjerkort forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå