Steinar2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kan vel hende at NSB er en meget bra side funksjonelt ;P De har vel satt opp en liste eller noe med hva siden bør kunne gjøre og hva som blir oppfylt i henhold til den listen. eller noe i den duren. hvem passer sin sjanger best? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vel, TV2 er jo ikke til å stole på. Testen er vel sikkert laget etter besøksstall. Det er jo sikkert mange som sjekker rutetidene til NSB, og mange som sjekker opp ting om skatten på nettet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hardware.no er kåret til norges 46. beste internettside! http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/nerd/article245385.ece May the climbing begin Kriteriene for "beste" side er sikkert mest besøkte Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvis hw.no hadde hatt reklame hadde de vært mye høyere oppe, men så selger dere ikke noe tror jeg, så ekke så mey vits, f.eks nsb.no selger jo togbilleter! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 kjøpt og betalt.. spray.no fikk biletter til et liv av nsb for å komme på førsteplass. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 nifs på 8.plass var litt overraskende på meg. ja, det er for meg en tåpelig sie, og synes ikke den er så oversiktlig/ser bra ut Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vel, TV2 er jo ikke til å stole på. Testen er vel sikkert laget etter besøksstall. Det er jo sikkert mange som sjekker rutetidene til NSB, og mange som sjekker opp ting om skatten på nettet. besøkstall, i følge min logg har jeg siden søndag to uker siden besøkt hardware.no 390 ganger Lenke til kommentar
dominus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 mulig det er andre kriterier enn særinterresser om teller?? stikk hodet i sanden å let etter beina.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå