orangeSPV Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Heisann... Har akuratt anskaffet meg en Orange SPV Smartphone 2002 (nesten identisk som Qtek 7070) og da har jeg noen spørsmål angående denne tlf. for jeg fikk ikke med manualen når jeg kjøpte denne! - Noen som vet hvor jeg kan skaffe GPRS og MMS oppsett manuellt eller automatisk?? - Når jeg går inn på menyen på den og la vær å trykke på noen taster, så går den ut automatisk ut av menyen på ca; 5 - 10 sekunder.. Hvordan deaktiverer man dette? - Skal det ligge en mappe inn på mobilen som heter feks; "My Documents" eller noe liknende, for jeg finner ikke bildene som ligger på mobilen, finner den kun der man bytter wallpaper, men der er det ikke forhondsvisning, hvor finner jeg denne mappen eller oppretter den. - Er det en mappe jeg kan gå inn på får å se hva som ligger på memory kortet som er satt inn i siden på mobilen, hva heter denne mappen, og hvor finner jeg den? Håper det er noen som kan hjelpe meg med disse spørsmålene så hadde det vært kjempe fint Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ...noen som kan svare eller?? hehe... ? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hadde en Orange SPV for noen måneder tilbake og burde kunne svare på noen av disse spørsmålene. Når det gjelder GPRS og MMS, og slike innstillinger, avhenger dette av hvem din operatør er. Jeg har Netcom så jeg gikk inn på netcom sine sider, for å få disse innstillingene tilsendt. Har du Telenor anbefaler jeg deg å gå til denne siden: www.windowsmobile.no Det skal ligge et oppsett som du manuelt kan legge inn der. Når det gjelder hvor bildene legges og for å kunne se hva som ligger på minnekortet, bør du innstallere et program som lar deg browse gjennom alle drives og kataloger. Se linken ovenfor for hvor du kan finne dette programmet. Generelt vil jeg anbefale deg å bruke det forumet over for henvendelser tilknyttet din tlf, siden brukerne der er Windows SmartPhone brukere alle sammen. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 okej... takk skal du ha, det var til stor hjelp... men linken til det prog. som man kunne browse mappe med, der hadde du ikke skrevet ned linken... der man laster ned dette prog. har du den eller? Mvh Axel Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 hmm... ikke mange svar å få på dette... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har ikke en windows basert mobil så kan ike hjelpe deg... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gå inn på coolsmartphone.com og inn på forumet der. Der får du svar på alt du lurer på. Du finner også masse linker og stæsj der til din mobil Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://modaco.com/ er verdens største smartphone forum. Dette forumet har hjelpt meg utallige ganger, noe det sannsynligvis kan gjøre for deg også. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja, det samme sa jeg. Det forumet tilhører linken jeg ga over Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er jo 2 selvstendige nettsteder da. Bare samarbeider. Men uansett, nå er jeg klar over det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Joda. Men finnes mye bra info på den siden jeg linket til. Artikler og diverse stæsj. Fint at du er klar over det nå Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 meny: gå inn på >program, velg >more velg >settings velg >home screen gå ned på >time out, velg >never, da står den på det du har valgt til du går ut selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå