Der Kommissar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mornings. Jeg kjøpte idag HL Bestseller series (for å få min egen cd-key, har delt før). Jeg lasta ned Steam, og "My games" vinduet poppa opp. Jeg klikka bare ok, og cd-key'en min ble registrert, og den begynte å laste spilla inn i Steam foldern. Jeg fant ut etter noen minutter at dette sikkert ville ta laaaang tid, og trykte "cancel". Jeg prøvde på nytt igjen, men denna gangen kryssa jeg bare av for Counter-Strike og ikke de andre (Deathmatch classic osv.), fordi det er det jeg gidder å spille. MEN da den skulle laste CS inn i Steam folder'n, og cd-keyen skulle registreres, kom noe som denne meldingen opp: "The cd-key is allready registreted. Therefore the cd-key is unvalid. See troubleshoot for help." Vel, som alltid var troubleshoot'en til ingen hjelp så jeg henvender meg til dere. Er det noen som har opplevd noe liknende, eller kan hjelpe? På forhånd takk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Problemet er jo ganske klart, men det som er vrient er jo løsningen... Trøbbel med Steam? ellers? ingen ting nytt? neivel... Så, du mener at du har registrert cd key'en fra før, og skal registrere på nytt? Det sier jo seg selv at det ikke går an! det letteste er jo bare å dra til butikken og si noe sånt som "cd key'en var "invalid" da jeg skulle installere spillet!" Så får du umiddelbart en ny kopi (de sjekker aldri om du har rett osv )... det er rimelig "frekt", men det hjelper... Noe annet du kan gjøre (for å gjøre det på den "lovlige" men "rette" måten..og den tungvindte måten! ) er å prøve å søke opp kontoen din, for å endre på den der! (ja, for du har laget en konto?) ...VELDIG vrient å forklare, men hvis du vil ha et råd, gjør det først nevnte! Endret 29. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Xder Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 du er jo registrert... det er jo bare å skrive inn mail og pass når du skal instalere du må altså starte på nytt. Trenger jo ikke å ha steam på pcn for alltid Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Problemet (hvis du leste ovenfor) er jo at når jeg trykte "cancel" og prøvde på nytt, hadde den allerede registrert cd-key'en, noe som er veldig teit i og med at de hadde en "cancel" knapp...... Jeg har sendt en mail til steampowered.com, men jeg regner med at det vil ta et år eller to før jeg får svar.... Kanskje jeg bare får gå ned på butikken og si at steam har fucka det hele opp med cd-key'en? Endret 29. juni 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå