Gå til innhold

konvertere .3gp, og java til K700

Anbefalte innlegg

Hei !

Da er min K700 blitt lada opp og ned et par ganger etter at den kom i hus.

Begynner nesten å bli lei av å taste nå. Så nå skal jeg bynne på neste prosjekt, tenkte jeg: South Park episoder på mobben. jadda, vet at det blir lite bilde osv :p

Så da trenger jeg et program som konverterer divx og andre videoformater om til .3gp eller et annet format telefonen spiser. Noen forslag til sånne prgrammer? :thumbup:

Og er det noen som har kommet over spill som klarer å utnytte skjerm og java-kapasiteten enda ? ( i tillegg til de forhåndsinstallerte mener jeg)

Kanskje en liten url til en side med " free java downloads" ? :fun:

Ha fortsatt go` kveld !

Endret av SuperJo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har et lite program der du kan konvertere alle videoformater til blandt annet .3gp Jeg konverte et filmklipp som var på 3mb til .3gp og da ble det kun 300kb :D Og kvaliteten ble den samme bortsett fra at bilde er tilpasset skjermen til en mobil.

Så du får nok plass til en soutpark episode på mobilen ja ;)

Her er link til programmet: mpegableX4live

Lykke til! :p

Lenke til kommentar
Genialt..har nå to simpson episder og noen småfilmer på mobilen=)

Hvor mange FPS får du? Får du til at bildet kommer på "høykant" slik at du kan holde telefonen sidelengs å få mer ut av skjermen når du viser video i 16:9?

Dette høres digg ut, kan nesten ikke vente på min Z1010 :no:

Lenke til kommentar

Kan noen si meg de beste innstillingene for dette programmet til min K700. Det ferdigoppsettet for 3gp dekker jo bare halve skjermen. Vil helst ha det i mp4 format. Får bare " kan ikke spille denne videoen" når jeg konverterer til mp 176*144

Lenke til kommentar
Veit ikkje kor mange fraps eg får..

Det blir plass til en del filmer =) en simpsons episode som er 170mb blir bare 5500kb=)

Jeg ble dritt lei av å vente på Z1010, så jeg bestilte meg en Motorola V600 som ventetelefon :cool: . Den har ikke mer enn 5mb minne :( , men det kan jo holde til en 5min film bare for moroskyld. Har noen sånn virka peil. på hva Mb i minuttet er (på deres K700i?)

Skulle nemlig likt å prøvd NRK sin wap-TV tjeneste. Link anyone?

Edit: Link til sthcelle

Men V600 sto ikke på lista :cry: , håper det er fordi den er en lite brukt telefon og at de ikke har testet den.

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å konvertere en southpark episode på ca 55,5 mb fra avi til 3gpp. Lasta over til mobben, men bilde fyltes ikke ut i skjermen og jeg fikk ikke noe lyd hverken på pcen eller mobilen.. Noen forslag??

Edit: den nye fila blei på 14,4 mb

Endret av Stian87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...