SuperJo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Hei ! Da er min K700 blitt lada opp og ned et par ganger etter at den kom i hus. Begynner nesten å bli lei av å taste nå. Så nå skal jeg bynne på neste prosjekt, tenkte jeg: South Park episoder på mobben. jadda, vet at det blir lite bilde osv Så da trenger jeg et program som konverterer divx og andre videoformater om til .3gp eller et annet format telefonen spiser. Noen forslag til sånne prgrammer? Og er det noen som har kommet over spill som klarer å utnytte skjerm og java-kapasiteten enda ? ( i tillegg til de forhåndsinstallerte mener jeg) Kanskje en liten url til en side med " free java downloads" ? Ha fortsatt go` kveld ! Endret 28. juni 2004 av SuperJo Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei! Jeg har et lite program der du kan konvertere alle videoformater til blandt annet .3gp Jeg konverte et filmklipp som var på 3mb til .3gp og da ble det kun 300kb Og kvaliteten ble den samme bortsett fra at bilde er tilpasset skjermen til en mobil. Så du får nok plass til en soutpark episode på mobilen ja Her er link til programmet: mpegableX4live Lykke til! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Har lastet ned programmet men det vil ikkje åpne annet enn 3gp filer.. Får heller ikkje til å formatere filer..Nåken so kan forklare meg korleis det skal gjerast? Endret 28. juni 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 gløym det..opnet spilleren og ikkje programmet... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Genialt..har nå to simpson episder og noen småfilmer på mobilen=) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 tar k700 mpeg4 eller? driver å konverterer en simpsons episode nå (den der med spåkona når lisa gifter seg og all det der) Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Genialt..har nå to simpson episder og noen småfilmer på mobilen=) Hvor mange FPS får du? Får du til at bildet kommer på "høykant" slik at du kan holde telefonen sidelengs å få mer ut av skjermen når du viser video i 16:9? Dette høres digg ut, kan nesten ikke vente på min Z1010 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 går fint an å "flippe" det opp på høykant Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Veit ikkje kor mange fraps eg får.. Det blir plass til en del filmer =) en simpsons episode som er 170mb blir bare 5500kb=) Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Angående spill, så er ikke utvalget til K700 særlig bra enda og jeg tror ikke noen i Norge selger til denne mobilen. Men det kommer garantert etter hvert. Alle K700-spill bruker selvsagt fullscreen, som på andre mobiler. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 konge... skal legge inn noen filmer på min tror jeg.. men det SLUKER jo strøm da menmen.. har bare GNR - Sweet Child O Mine på den nå Lenke til kommentar
svas Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har selv lagt inn Friends på mobilen. Brukte da programmet jeg fikk tips om fra tråden om Bilder og video tatt med SE k700i Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kan noen si meg de beste innstillingene for dette programmet til min K700. Det ferdigoppsettet for 3gp dekker jo bare halve skjermen. Vil helst ha det i mp4 format. Får bare " kan ikke spille denne videoen" når jeg konverterer til mp 176*144 Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Veit ikkje kor mange fraps eg får..Det blir plass til en del filmer =) en simpsons episode som er 170mb blir bare 5500kb=) Jeg ble dritt lei av å vente på Z1010, så jeg bestilte meg en Motorola V600 som ventetelefon . Den har ikke mer enn 5mb minne , men det kan jo holde til en 5min film bare for moroskyld. Har noen sånn virka peil. på hva Mb i minuttet er (på deres K700i?) Skulle nemlig likt å prøvd NRK sin wap-TV tjeneste. Link anyone? Edit: Link til sthcelle Men V600 sto ikke på lista , håper det er fordi den er en lite brukt telefon og at de ikke har testet den. Endret 1. juli 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 har ikke fått til å få konvertert videor så jeg kan få dem inn på K700 jeg får feilmeldinger i programmene... har en simpsons ep.i avi format som jeg ikke får konv. til mpg så jegkan konv. den videre til 3gp el no... off... Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Prøv med quicktime, du må kjøpe Pro versjonen men den har støtte for å eksportere til MPEG4 (også 3gp profilene). Lenke til kommentar
jorg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 offtopic: har m65 støtte for 3gp? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg prøvde å konvertere en southpark episode på ca 55,5 mb fra avi til 3gpp. Lasta over til mobben, men bilde fyltes ikke ut i skjermen og jeg fikk ikke noe lyd hverken på pcen eller mobilen.. Noen forslag?? Edit: den nye fila blei på 14,4 mb Endret 3. juli 2004 av Stian87 Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har konvertert en 3gp fil, ligger på wapsiden min (wap.hesthamar.com). Om du ikke vil bruke en formue på GPRS eller *CSD så kan du hente den her: hesthamar.com/wap/video/garfield-tlr_m480.3gp Filmen støtter 3GPP spesifikasjonene, men er ikke testet på noen håndholdt enhet. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Venligst svar!! Hvilket program? Hvis mpegable svar på resten: - Hvilken codec? (og type fil) - bitrate, størrelse, audio codec, lydkvalitet....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå