Gå til innhold

Service-frakt hos netshop

Anbefalte innlegg

Det er første gang jeg bruker netshop, og når jeg skal velge fraktmåte blir jeg usikker på hva jeg skal velge. Skal ha service-frakt, men det er tre alternativ: Service 0000-3999

Service 4000-7999

Service 8000-9999

Er de tallene postnummer? Det står ikke noe om det hos netshop, men logisk er det. Selv blir jeg litt usikker, jeg vil jo ikke risikere å få det sendt feil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte i kveld selv for første gang fra Netshop, og syntes også at det kunne vært litt mer lett tilgjengelig forklaring omkring de ulike fraktmåtene. Men jeg antok at det var postnummer det var snakk om, så da får jeg bare håpe minnekortet til kameraet mitt kommer greit frem ;)

Lenke til kommentar

Heisan ! Jo, det er som dere skriver postnummeret ditt som gjelder med de forskjellige frakttypene. Skal se om vi ikke kan finne en litt lurere måte å presentere dette på, ser at det kan være forvirrende, så vi takker for tipset !

Mvh Netshop

Lenke til kommentar
Heisan ! Jo, det er som dere skriver postnummeret ditt som gjelder med de forskjellige frakttypene. Skal se om vi ikke kan finne en litt lurere måte å presentere dette på, ser at det kan være forvirrende, så vi takker for tipset !

Mvh Netshop

Gjøres det på den måten for å beregne frakt på pakken? Vil det da i praksis si at hvis jeg velger service 0000 - 3999, slipper med mindre frakt enn hvis jeg velger det som, for meg, ville vært korrekt, service 8000 - 9999. Pakken vil jo uansett komme fram siden pakken blir sortert på mottakeradresse.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Gjøres det på den måten for å beregne frakt på pakken? Vil det da i praksis si at hvis jeg velger service 0000 - 3999, slipper med mindre frakt enn hvis jeg velger det som ville vært korrekt, service 8000 - 9999. Pakken vil uansett komme fram siden pakken blir sortert på mottakeradresse.

Ja, bortsett fra at vi da manuelt endrer frakten til hva som er riktig ;) . Så du sparer ikke en krone, bare lager litt ekstra jobb for oss. :ermm:

Lenke til kommentar

Mvh Netshop

Feltet der ein tastar postnummer vert vel uansett køyrt gjennom ein sjekk der ein finn ut om dette er eit firesifra tal, så postnummeret til kunden vil alltid vere rett. Då skulle det vel ikkje vere så vanskeleg å lage ein funksjon som sjekkar i kva for intervall postnummeret er, og bereknar frakt ut frå dette?

OT: (Og til Netshop: Takk for bladet Digital World! Mitt siste datarelaterte kjøp var hjå Komplett, men etter at bladet dumpa ned i postkassa er vegen endå kortare til Netshop. Dessutan er leveringstida til Komplett ikkje noko å skryte av for tida...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...