HolgerL Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 sQstera mi kaller kabinettet for *hjernen*. Jeg bare: hae??? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Øh? Some day my child, when you grow up to be a part of the computer-elite, then you will understand. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du skulle ikke ta å oppgi den eminente kilden for dette utsagnet da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Du skulle ikke ta å oppgi den eminente kilden for dette utsagnet da. Some day my child, when you grow up to be a part of the computer-elite, then you will discover the search function. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 , jeg er eldre enn deg uansett. Men kall meg dum, eller browseren min, finner ikke noenting på noen søk nå om dagen... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sjefen min kaller kabinettet for harddisken Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Sjefen min kaller kabinettet for harddisken Og du kaller det kabinettet. Begynner å lure om noen i det hele tatt tok poenget. Endret 1. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Og du kaller det kabinettet. Begynner å lure om noen i det hele tatt tok poenget. Og "jeg" kaller det "hae" ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Begynner å lure om noen i det hele tatt tok poenget. <- Tok poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå