pmichael Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 I dag var jeg i butikken og titta på K700.. Er det bare min uvitenhet, eller er det lav lyd ut fra høytaleren på den? Lav lyd på mp3 spilleren osv når du spiller høyt.. Når du tar opp lyd med taleopptakeren og spiller det.. Synes det virka som at det var litt dårlig lyd ut jeg.. Men er dette fakta eller er det bare uvitenhet fra min side? Noen erfaringer på dette? En annen ting med K700. Hvor lenge holder batteriet ved vanlig bruk? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har ikke snakket særlig i telefonen siden jeg sender mest sms/mms, men volumet virker veldig bra på mp3 og radio. Jeg har aldri tappt mobilen helt for batteri siden jeg lader den hver kveld Lenke til kommentar
thord Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 det er ikke dårlig lyd. veldig bra faktisk. men hvor lenge batteriet varer kommer helt ann på hvor mye du bruker den. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har ikke snakket særlig i telefonen siden jeg sender mest sms/mms, men volumet virker veldig bra på mp3 og radio. Jeg har aldri tappt mobilen helt for batteri siden jeg lader den hver kveld er det bra og klatt lade telefonen (k700) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå