DocJ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hey. Jeg sitter nå med denne rammen her i pc'en: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2197 også hadde tenkt meg 1 512mb brikke til, men så lurer jeg litt da på om dette funker bra på ett athlon 64 oppsett? Eller skal jeg da vente til jeg kjøper oppgraderingen også kjøpe ny ram? Har tenkt til å oppgradere til det om ett par måneder Takker for svar Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tror den går fint i et ahtlon 64-oppsett. Men trenger du 1GB minne nå? Om ikke, vent. Generelt går jo prisene nedover, selv om RAM-prisene er litt opp og ned Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rammen der funker fint ja, jeg ville anbefale å gå for 1 gb ram ja. Går aldri an å vente i data verdenen, da kan man aldri kjøpe noe Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jepp da er det bare å vente på lønning da Alltid kjekt med 1gb ram ja. Merker forskjell i spill når jeg har testa med mer ram Så om ett par måneder hvis den går ned ett par hundre kroner skal nok ikke det være så farlig Takker for svara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå