kaffi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg skulle hatt meg ny telefon å gidder ikke gå med 3-4 forsjerllige klumper i lomma så jeg tenkte som så at en mobil med følgende hadde vært kjekt. -Kamera, helst megapixel (still bilde, vidio hadde vært kjekt) -mmc (eller hva det het, minne som kan byttes ut) -MP3 spiller, og kansje radio -Bluetooth -Ir (ikke veldig nødvendig om der er bluetooth) -og selfølgelig alle de normale mobil egenskapene, sms, mms osv. Prisen er vel hva man må betale for en brukbar mobil som ikke faller fra hvernadre bare man ser på den. Så om dere har noe forslag så må dere komme med de, det haster ikke veldig men om det er noen bedre telefoner i vente om noen månder så kan det vente. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Idag er det ingen mobiler som oppfyller alle dine krav, men hvis du venter til S700 fra SE kommer. Så kanskje Men den kommer dog ikke før i 4.kvartal i år da Megapixel, mp3, 262 000 skjerm osv... Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 regna nesten med at det ikke fantes i norge enda men jeg er villig til å vente. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 kommer det noen gode mobiler i nærmeste fremtid som har det som står over som bruker Crucial Compact Flash Card eller lignende? den SE telefonen som ble anbefalt har i mine øyne dårlige minne brikker pga lite plass og høy pris. Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 vill si at 7610 fyller de meste kravene til kaffi utenom radio da Lenke til kommentar
rønning Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvis du ser bort i fra mp-kamera(dagens mp-kameraer på mobiltrelefonen imponerer ingen noe spesielt) er Siemens SX1 et veldig bra valg Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har sett på den men den har så enormt styggt plaserte knapper Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du kan jo kjøpe deg en P800 eller P900 og innstallere Photoacute Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis ikke S700 var noe, så kommer Nokia 6630 i 4. kvartal. Sett på den? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 angående sx1 taster: de venner du deg fort til Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Å kjøpe mobil med megapixelkamera er ingen spesielt god idé enda... Nokia 6230 har alle funksjoner du bad om, men ikke mpx-kamera. Men om du leser her så står det at Nokia har vurdert å oppgradere Nokia 6230. Om de også oppgraderer skjermen til samme nivå som SE K700 vil dette være markedets beste mobil(ihvertfall i dag). Synd de kun oppgrader den i høyden... Nokia 6230 har mmc, istedefor rs-mmc som er dyrere og har mindre minne. Men etterhvert kommer nok prisene på rs-mmc til å gå ned, og de får større kapasitet.. Så dette kan du jo tenke på... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Siemens S65? Spiller ikke av mp3 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Idag er det ingen mobiler som oppfyller alle dine krav, men hvis du venter til S700 fra SE kommer. Så kanskje Men den kommer dog ikke før i 4.kvartal i år da Megapixel, mp3, 262 000 skjerm osv... Har en følelse av at den kommer før .... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ta en titt på nokia 7610 den har det meste Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Spiller ikke av mp3 det er jo bare og konvertere mp3 til acc filer......så jeg tror 7610 eller s65 hadde vært en mobil for deg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 det er jo bare og konvertere mp3 til acc filer......så jeg tror 7610 eller s65 hadde vært en mobil for deg! hva hjelper det når den bare har monoutgang, dårlig å bruke den som musikk avspiller da, men til resten av funksjonene som trådstarter etterspør har den. tenker selv på å kjøpe den, er jo dritfin med nydelig design savne bare mp3 spiller men sikkert pga at den er ment som businessmobil eller no? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 det er jo bare og konvertere mp3 til acc filer......så jeg tror 7610 eller s65 hadde vært en mobil for deg! .. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 En ting er at 7610 bare har mono, men når det ikke finnes headsett som passer den (med 2 øreplugger) er den jo ikke brukelig som mp3 spiller. Men har s65 stereo .aac spiller da? Eller i det hele tatt .aac avspilling? Har den bare mono, så er det jo ikke akkurat noe å satse på den heller om man ønsker musikkavspilling i mobilen. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 S65 har bare mono lyd ja, litt kjipt, ellers hadde jeg nok kjøpt den. Det finnes mange telefoner for det du spør etter bortsett fra MP3 og MP-kamera. Og som sagt tidligere er ikke MP-kameraene noe å skryte av. Så hvis du kan se bort fra MP3 er det _mange_ telefoner å velge mellom, men hvis du vil ha MP3 er SX1 det eneste alternativet. Jeg synes selv det er en super telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå