Gå til innhold

Er det 2molex kontaker på Gainward GeForce 6800GT?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er den kameraten, jeg skal kanskje ha det, men jeg må få igjen pengene for det defekte X800PRO VIVO kortet først, noe som kan ta veldig lang tid med tanke på komplett sin returservice....

Men hvis jeg får pengene fort, så skal jeg har det ;)

Drepte ikke du x800pro kortet ditt med for mye volt? Ga du Komplett beskjed om dette når du spurte om pengene tilbake? :ermm:

Vel, Nei:P

Lenke til kommentar
Jeg er den kameraten, jeg skal kanskje ha det, men jeg må få igjen pengene for det defekte X800PRO VIVO kortet først, noe som kan ta veldig lang tid med tanke på komplett sin returservice....

Men hvis jeg får pengene fort, så skal jeg har det ;)

Drepte ikke du x800pro kortet ditt med for mye volt? Ga du Komplett beskjed om dette når du spurte om pengene tilbake? :ermm:

Nei, da kan jeg bare kysse de 4000 kronene jeg får i retur, ha det bra..

Lenke til kommentar

vanskelig og finne bilde av kortet på netet.

du kan jo ringe eller skrive mail til komplett og spørre dem.

hvis de har tid,hjelper de deg :thumbup:

sp:tror ikke det bilde som er vist på reklamen er rett her på

hardware.no.tror dette er leadtek winfast..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
ok..er det du som skal kjøpe 6800 gt ?

har ikke du et x800pro kort..

bytte kort ?

Det ene var DOA ved ankomst, det andre "herpa" jeg ved å øke vcore med 0,04v, som den skal tåle..

Du kan kjøpe det av meg og prøve å fikse det, det er et Sapphire X800PRO VIVO kort, et sånt som kan moddes til 16 pipes..

Du kan jo kjøpe det og returnere det selv, send meg PM hvis du er interessert..

Lenke til kommentar
Har bestilt Pov sitt jeg, koster det samme, men pov kommer på lager to dager før :p Hva er egentlig bundlen på gainwardkortet?

Tror ikke det er to molex på pov sitt...

ja, men Gainward har de beste brikkene som kommer til å bli levert !

Kilde:Leste i en annonse her på HW.no

Lenke til kommentar
Hmm, med vannkjøling er det vel mulig å klokke det GT Gainward kortet opp til Ultra hastigheter?

Mener jeg leste at en av forumbrukerene her klokket sitt GT til 440/1150, noe som er over Ultra hastighet.

Med standard luftkjøling.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Aner ikke jeg, men kjøpte pov sitt fra netshop.. samme pris, retail, 3 spill.. Er ikke det gainward-kortet litt dyrt til å være bulk og som ukens tilbud?

Noe som er spesielt med det?

Ja. Gainward bruker en annen kjøleløsning. Og så bruker de vel 1,6 ns minne på korta sine.... (tror jeg da) Noe ikke alle 6800 har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...