JenkaRiPS Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Etter å ha kikket litt på Tagan sine PSU'er, fant jeg ut at de har en billig (les: gratis) og enklere måte å få orden i kablene sine enn å bruke sleeves. Resultatet i denne guiden blir nesten like vakkert som det Tagan har, og er mye bedre enn standard kabelsalat Mitt offer er et Enermax 460W Whisper PSU, men det har lite å si - rot i kablene blir det uansett. Først er det en fordel å åpne PSU'en for å få skilt kablene fra hverandre. Ikke nødvendig, men sluttresultatet blir bedre. Deretter er det bare å tvinne Må vri litt hardt slik at kablene holder formen. Kan også tvinne ved å strekke ut kabelen og deretter snurre på molex-kontakten, men det krever omtrent like mye jobb for å få bra. Ser jaggu bedre ut enn det gjorde Tada! Enkelt og greit - orden i kablene for kr. 0,- Her kan en se hvorfor jeg valgte å demontere PSU'en først. Her blir det helt ryddig helt fra gjennomføringen Kanskje ikke verdens største eller beste guide, men greit å dele erfaringer (billige sådan) med omverdenen. Endret 28. juni 2004 av JenkaRiPS Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 det var en ganske lur ting, gratis og et resultat man kan leve med Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Et lite tips for å gjøre dette litt fortere... Man tar en standard elektrisk drill og fester enten ledingene eller hjørnet på molexen i chucken på drillen og "fyrer av"... Da er du ferdig på en to tre... Prøvde det selv og det funka fett..... Bra og enkel guide... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Et lite tips for å gjøre dette litt fortere... Man tar en standard elektrisk drill og fester enten ledingene eller hjørnet på molexen i chucken på drillen og "fyrer av"... Da er du ferdig på en to tre... Prøvde det selv og det funka fett..... Bra og enkel guide... :!: Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Et lite tips for å gjøre dette litt fortere... Man tar en standard elektrisk drill og fester enten ledingene eller hjørnet på molexen i chucken på drillen og "fyrer av"... Da er du ferdig på en to tre... Prøvde det selv og det funka fett..... Bra og enkel guide... Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Det burde funke greit det :!: Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Denne guiden var noe av det uvanlige, men allikevel var den knall!!! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ...., og om man "kjører over ledningene" med en hårføhner etter at tvinnejobben er gjort, så sitter den enda bedre. Bra jobba, JenkaRiPS! Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 ...., og om man "kjører over ledningene" med en hårføhner etter at tvinnejobben er gjort, så sitter den enda bedre. Har faktisk vært inne på tanken. Takker for tipset Lenke til kommentar
soink Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 nå vet jeg hva som skal gjøres når jeg kommer hjem fra jobb!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå