Radhoo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Går det an å fjerne ATX-kontakt fra ledningene uten å klippe? Jeg skal ha ledningen gjennom et hull som er mindre enn ATX-kontakten. Holder på å byggeret kabinett der jeg skal ha psuen utenfor selve kabinettet... Lenke til kommentar
eiD Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 lett match... ta en binders og gjør den gjerne litt flat på tuppen. Dytt den ned på hver side av hver "kontakt" og vri bindersen rundt. Da dytter du inn de "klippsene" som holder ledningene fast... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 lett match... ta en binders og gjør den gjerne litt flat på tuppen. Dytt den ned på hver side av hver "kontakt" og vri bindersen rundt. Da dytter du inn de "klippsene" som holder ledningene fast... skjønnte ingen ting illustrasjon Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) lett match... ta en binders og gjør den gjerne litt flat på tuppen. Dytt den ned på hver side av hver "kontakt" og vri bindersen rundt. Da dytter du inn de "klippsene" som holder ledningene fast... Ok, men kan du vise noen bilder om hvordan du gjør det? Takker for svar... Edit: Klarte det. Det er to klips på hver side av kontakten. Du presser disse ned og drar ut pinen. Når du skal sette den inn igjen, så må du huske å sette opp klipsen... Endret 28. juni 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Se på siste siden i workloggen min. Prøvde å forklare en hvordan jeg fikk av ATX kontakten. Brukte en hårnål som ble bearbeidet litt. Ligger link i signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå