mutamata Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg har en traktorgrasklipper på fire hjul. den går i ca10 km/h og jeg lurer på om det går an å kjøre den på vegen uten noen form for lapp. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) nei.. sikker?? hvilket grunnlag har du for å si det?? jeg er over 16 år går det hvis jeg har moped lappen og hjelm?? Endret 28. juni 2004 av graslauk Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Sjekk hos nærmeste biltilsyn/trafikkstasjon eller poilitikammer. Er masse regler vedrørende kjøretøy som skal ut i trafikken. For å kjøre f.eks truck på vei så må man ha sertifikat for bil. Endret 28. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Sjekk hos nærmeste biltilsyn/trafikkstasjon eller poilitikammer. er det åpent så sent?? skulle ha hatt rede på det helst i kveld før klokka 22.00 takker for svar Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Ring politiets vakt-telefon. Edit: Tlf. 02800 Endret 28. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 I allefall må du har gulblikk (alså slik lykt som blinker gult, slik som denne). Så at det vist hetter roterende lys. Det må alle saktegående kjøretøy ha. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror nok uansett du må ha et førerbevis av noe slag... Ta mopedlappen Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror det var noe sånt som kjøretøy med toppfart under 10km/t kunne kjøres uten skilter og førerkort, jeg kjenner ikke detaljene i forskriften, men f.eks elektriske rullestoler faller inn i denne kategorien. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror det var noe sånt som kjøretøy med toppfart under 10km/t kunne kjøres uten skilter og førerkort, jeg kjenner ikke detaljene i forskriften, men f.eks elektriske rullestoler faller inn i denne kategorien. Ja, under 10 kn/h osv ja.. men HVOR. Selv om du skal kjøre i lav hastighet er dette er motorredskap som ikke har noe på offentlig vei å gjøre. Rett og slett en fare for trafikken. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, under 10 kn/h osv ja.. men HVOR. Selv om du skal kjøre i lav hastighet er dette er motorredskap som ikke har noe på offentlig vei å gjøre. Rett og slett en fare for trafikken. jeg må jo komme meg til det stede jeg skal klippe gress Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Transporter med bil og henger da... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Transporter med bil og henger da... tenk om jeg ikke har bil eller henger da.. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 tenk om jeg ikke har bil eller henger da.. Nei sånn kan man ikke tenke på Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hærre gud da, hvis du ikke vet om noen med bil som kan ordne henger... Da bør du utvide vennekretsten. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hærre gud da, hvis du ikke vet om noen med bil som kan ordne henger... Da bør du utvide vennekretsten. Den kunne du spart deg for :/ Gutten er 16.. Om du bare skal forflytte deg noen hundre meter og det ikke er motorvei det er snakk som så skal du ha lov.. Faktisk. Er regler for hvor fort eller hvor sakte et motorgående kjøretøy skal ha lov til å kjøre på vei. Men uten gyldig sertifikat her du ikke noe på veien å gjøre uansett.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tror de aller fleste politifolk er greie nok til å skjønne problemet hvis du skulle bli stoppet. Da kan jo tross alt ikke bære saken. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) -slett Endret 2. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 For å kjøre f.eks truck på vei så må man ha sertifikat for bil. Er dette tillfelle? Tror ikkje det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tror de aller fleste politifolk er greie nok til å skjønne problemet hvis du skulle bli stoppet. Da kan jo tross alt ikke bære saken. Politiet her Norge er så trangsynte skal jeg si deg. Man blir tatt for fyllekjøring for å sitte i passasjersete, om man drar opp håndbrekket mens man er rusa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå