eselgutten Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei. Eg lurar på kvar eg kan laste ned ein gratisvesjon av VB. Same kva versjon det er berre at den funkar. Har prøvd litt c++, men får ikkje til noko Windows liknande program. Takk på forhand Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Her får du tak i det Edit: Det er VB5cce Endret 28. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
jonask Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hehe, jeg vil ikke oppfordre til ulovligheter, men hvis det er til "ikke kommersielt bruk" så gjør jeg det alikevel: Få tak i det fra en fildeler, pleier å funke for de fleste. Skjønner godt hvis noen moderatore ikke liker dette, så jeg får legge til at (som jeg leste på itavisen i sta...) MS planlegger å slippe gratis light versoner av blandt annet Visual Basic etterhvert =) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Denne pakken inneholder vel det meste innenfor progrogrammeringsspråk fra Microsoft (C++, VB, VB .NET.. osv) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://lab.msdn.microsoft.com/express/ mye bra gratis Lenke til kommentar
eselgutten Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Tusen takk! Får prøva det når eg har tid til å lasta det ned. harlitt treigt internett. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hehe Lurte på noen ting. jeg har alltid hatt lyst til å drive med VB men det funker ikke på min PC og jeg skjønner ikke hvorfor. gir lissom opp snart. har prøvd det meste. Jeg downloadet VB5cce det funket kjempefint. men den VB6 jeg har funker ikke ;/ problemet ligger når jeg setter ut feks. Text Rute så skal jeg slette den så kommer det at programmet må lukkes. samme feil kommer da også da jeg vil se hvordan programmet blir med den knappen som er forma som "play" knapp() men hva er galt? :S tviler på at det er akkurat min VB som er feil pga jeg fikk en VB av en kammerat av meg bare får å se om det funka da men samme feil. funker fint hos han :S.. hva er galt Vb5cc funket tydligvis helt fint Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du har, eller skaffer en Windows cd, kunne du har reinstalert. Det pleier å fikse det meste Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) joa går nok det men har ikke særlig lyst til å formatere enda ;p- får se hva det blir til ;P Edit: eselgutten om du vil ha Full Versjonen av VB6 så kan du kontakte meg på msn så får du url! Desverre legger jeg ikke ut warez her ^^ MSN: [email protected] Endret 13. juli 2004 av Medlem-42829 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå