Gå til innhold

Gode nyhetskilder for programvarenyheter

sim

Anbefalte innlegg

Heisann,

etter å ha gått lei av itavisen.no og digi.no ser jeg etter internettsider der jeg kan finne programvare- og operativsystemrelaterte nyheter. Det skader ikke om sidene er engelskspråklige.

(Sider som kun tar for seg windows er ikke interesante).

Håper at noen har bookmarket et par bra sider :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, linuxguiden.org er jo en side for Linux da. det er et forum der også. Win-xp.no har masse nyheter om XP og andre Windows versjoner og progs. og Itpro.no har endel nyheter om både Windows og Linux. skal vi se. flere da tro? nei sim, let på google.com og du skal finne. forresten så har alle de sidene som jeg listet opp her forum:

win-xp.no

itpro.no

linuxguiden.org

gamer.no

vg.no (de har en dataside di også. eller det vel mer kommunisksjon)

Lenke til kommentar
Det er vel rimelig åpenbart at jeg som primus motor bak Linuxguiden ikke lengre har ork eller interesse til å sørge for at nettstedet holdes i live.

Linuxguiden.org er derfor ikke interesant.

win-xp.no :S. Leser du innleggene ? Jeg sa jo at sider som kun omhandler windows ikke var interesante.

gamer.no er spill, og baserer seg vel mest på windows-versjoner av spill (iallefall PC-spill). Derfor lite interesant.

vg.no er teit. Omtrent like teit som ITAvisen (selv om det skal mye til)

itpro.no har jeg ikke sett på enda.

wil ... Ok, har du forslag til søkeord jeg kan benytte på google ?

Lenke til kommentar
skal vi se. windows+info? linux+info? data+info?

itpro bør du se litt på. der står det mye om både Windows og Linux og andre ting som en databruker kunne dra nytte av.

SIM HAR GJORT DET HELVETES KLART AT HAN IKKE VIL HA NOEN SIDER SOM KOMMER BARE MED NYHETER EKSLUSIVT FOR WINDOWS DIN HELVETES IDIOT! JESUS KRISTUS, KAN MAN BLI MER IGNORANT OG DUMMERE ENN DEG? FYFAAAEN ASS! :realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

Lenke til kommentar
skal vi se. windows+info? linux+info? data+info?

itpro bør du se litt på. der står det mye om både Windows og Linux og andre ting som en databruker kunne dra nytte av.

windows+info? data+info? linux+info?

Ikkeno Windows sa gutten. Info? Han vil ha NYHETER, ikke en masse guide-crap :p

/me sjekker /. hver dag.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere, SlashDot blir for rotete for mitt "sære" sinn :p. Virker som det er en liten "krig" mellom itpro og hw.no. Jeg var ikke noe begeistret over sidene deres uansett. Nesten like rotete som Slashdot og 10 ganger mer bloat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...