julepynt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bruk sommeren til å være ute og bli brun, dra damer osv Så kan du bruke pengene dine på nytt utstyr etter ferien, da vil dette oppsettet være billigere, og du får mer for penga. Det er mitt stalltips Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruk sommeren til å være ute og bli brun, dra damer osv Så kan du bruke pengene dine på nytt utstyr etter ferien, da vil dette oppsettet være billigere, og du får mer for penga. Det er mitt stalltips Det er mere fornuftig ja! helt klart! eller du kan få en bedre pc etter sommeren til samme prisen! utviklingen kommer hele tida men akkurat nå kommer det mye nytt! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruk sommeren til å være ute og bli brun, dra damer osv Så kan du bruke pengene dine på nytt utstyr etter ferien, da vil dette oppsettet være billigere, og du får mer for penga. Det er mitt stalltips Det er mere fornuftig ja! helt klart! eller du kan få en bedre pc etter sommeren til samme prisen! utviklingen kommer hele tida men akkurat nå kommer det mye nytt! Jeg tror jeg faktisk hadde tatt dette tipset, til høsten er det faktisk billigere og bedre (nettopp fordi salget tar seg opp på høsten) og det skader ikke å være litt sosial i sommer? Så, benytt sjansen til å være ute, ta seg noen ute pilsner og nyt sola og utsikten (på damene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå