Gå til innhold

Lurer på vilket skjerm kort som er best til CS?

FiXuZ

Anbefalte innlegg

I FPS pr. Krone så er ti4200 genialt.

Bildet er merkbart dårligere med ATI.. (har sett Radeon9800pro @ 800x600 på en skjerm ved siden av FX5900 @ 800x600 på en annen)

Det er ikke tull.

Tror problemet til noen her er at de er så ATI fans at de nekter å innse at Radeon er rett og slett dårlig til noe?

Enig i at NVidia er dårlig i forhold til ATI på de aller fleste andre spill.

Men spiller ikke andre spill så so what? ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

steinar2k: hvorfor driver du å maser om 100FPS? har skjermen på 60hz, å har stabilt 60FPS i CS.. jeg merker værtfall INGEN lagging overhodet, prøvde å kaste 3 smokegranater da jeg spilte i går på nettet, + att det var mange andre der, fps gikk ikke ned så mye, gikk helt fint.. mange andre som har spilt CS på maskina mi å ingen som klager..

så hvis noen her skal ha ett skjermkort KUN til CS så er det bortkasta penger å kjøpe ett FX5900ultra eller enda dyrere.. :nei:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
lei av diskusjonen, 60fps pga vsync er dårlig å spille med.

Om noen sa før meg her, du spiller ikke cs med 100 fps før du har skrudd på vsync og lagt inn refreshrate fix i windows.

Men ellers må jeg si at cpu og minne er det viktigste for at cs 1.6 skal kjøres laggfritt, det lønner seg seff å ha et ok grafikkort også, men å mene at gf2 er ok? bullsheit.

Lenke til kommentar

Har en følelse av det er endel fjortenåringer som ikke vet hva de snakker om som uttaler seg her... Nettopp kjøpt sin første pc? Ekspert?

(Ja, folk på fjorten kan også ha peiling, men for det meste kommer de med idiotisk bastante statements uten grunnlag som f.eks x800 er teh r0XXors på CS! da EiER duh.... GF 4 funker perfekt, Geforce 2 funker bra nok.)

Lenke til kommentar
Har en følelse av det er endel fjortenåringer som ikke vet hva de snakker om som uttaler seg her... Nettopp kjøpt sin første pc? Ekspert?

(Ja, folk på fjorten kan også ha peiling, men for det meste kommer de med idiotisk bastante statements uten grunnlag som f.eks x800 er teh r0XXors på CS! da EiER duh.... GF 4 funker perfekt, Geforce 2 funker bra nok.)

gf2 funker bra nok hvis du spiller uten v-sync med en del fps tweaks ja :no:

Lenke til kommentar

jeg må bare få sagt en ting g4ti duger ikke lenger til cs bare så det er sagt, her er det snakk om smoke som krever sitt og for og si det sånn nå til dags krever cs mye mer enn før. men likevell er vell x800xt rimelig overkill til kun cs bruk ja :p men vist du har satt av såpass mye penger til skjermkort og faktisk spiller andre spill enn cs så er det jo ett godt kjøp :D

Lenke til kommentar
Har en følelse av det er endel fjortenåringer som ikke vet hva de snakker om som uttaler seg her...  Nettopp kjøpt sin første pc? Ekspert?

DU veit ikke hva du prater om, har spilt cs i mange år, å det er sant nok at du ikke trengte super hw før, spilte med et gf2 ultra 64 som dugde helt fint, men etter 1.6 måtte jeg oppgradere, har prøvd et ti4200 på min maskin klokka til 3.2ghz med 1024mb ram, å det var alt fra laggfritt. droppa til 30fps i smoke.

Ati 9600 (ikke se versjonen) eller høyere eller fx 5600 eller høyere er anbefalt for en god spilleopplevelse.

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

hallo hallo..

man trenger bare g4 128 mb kort eller radeon 9200 kort det holder en stund til.

De korta kommer til og kjøre nye spill men ikke så jaævla bra som de ny g6 elr radeon x800 som er forventa, men ikke glem at du må se om hovedkorte ditt støtter det, ellers kan det bli meget magabert og dyrt.

:hmm:

Lenke til kommentar
Hvilken agp bus har du på det hovedkortet du har GFX kortet ditt på? ... hvis oppsetet ditt er gammelt skulle jeg tippe 4x agp ... kjøper du det kortet som du ønsker ... burde du kjøpe et nytt hovedkort for å kunne utnytte 8x agp :hmm:

Tull og penger ut av vinduet. Du merker ikke forskjellen med dagens skjermkort.

Lenke til kommentar
jeg må bare få sagt en ting g4ti duger ikke lenger til cs bare så det er sagt, her er det snakk om smoke som krever sitt og for og si det sånn nå til dags krever cs mye mer enn før. men likevell er vell x800xt rimelig overkill til kun cs bruk ja :p men vist du har satt av såpass mye penger til skjermkort og faktisk spiller andre spill enn cs så er det jo ett godt kjøp :D

Hvor l4m3 er du egentlig, har du spillt CS i en tid og blitt ganske hardcore setter du jo uansett smoke på lavest kvalitet slik at du lettere ser nyanser (motstandere). Du spiller vel ikke CS for å få den største grafikk opplevelsen uansett. Her lukter det n00b lang vei.

Lenke til kommentar
Hvor l4m3 er du egentlig, har du spillt CS i en tid og blitt ganske hardcore setter du jo uansett smoke på lavest kvalitet slik at du lettere ser nyanser (motstandere). Du spiller vel ikke CS for å få den største grafikk opplevelsen uansett. Her lukter det n00b lang vei.

kan ikke bli mere enig.. de som tror de trenger FX59000ultra eller noe enda mere OVERKILL til CS kan jo bare kjøpe det.. men da kan du like godt trekke penga dine ned i do.. Skal du KUN spille CS da vel å merke!.. kan godt si det en gang til: har ett GeForceFX5200 (dårlig dårlig) å jeg drar CS med GLANS.. Oppløsninga har jeg på 1024 ganger 768 :w00t: BTw: jeg bryr meg heller ikke om grafikken på CS.. er gameplayet som er tingen på CS.. ikke grafikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...