stian2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg skal også være med på dette asså!! Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Vi holder på å lage bilde av den nå Dette blir bra!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Her kommer bildet, kanskje en sketchup tegning kommer snart... Jeg vet tegningen er skjev, men dere skjønner hva vi mener... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Merkelig form Endret 11. juli 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe, håper den skp tegningen kommer snart Ser jo stort ut da.. Men skal dere finne HW på dynga? Blir jo ikke mye til marskin da.. Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Det er jo bare for og ha noe og gjøre i sommer Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe, håper den skp tegningen kommer snart Ser jo stort ut da.. Men skal dere finne HW på dynga? Blir jo ikke mye til marskin da.. Deler fra dynga ja... VI skal bruke delene til mål osv i første omgang! Boksen skal ikke bli SÅ stor, men passe størrelse. Så var det det med sketchup.... Ingen som gidder å lage en? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 .....noe å finnepå i sommer....tror jeg finner fra mitt islagte prosjekt...... Intresant form! Hvis jeg forstod tegningne rett. Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Det kommer et bilde av hdd racken hvis fuzzy en gang gidder å legge det ut Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe, håper den skp tegningen kommer snart Ser jo stort ut da.. Men skal dere finne HW på dynga? Blir jo ikke mye til marskin da.. Den ser kanskje stort ut på det "proffisjonele" bildet til fuzzy men det skal ikke være så stor..Det skal være i normal størrelse Vi finner alltid noe bra HW på søppel dynga!! Vi har hovedkort ,cpu, hardisk og PSU fra førav ,så det er bare noe vifter å slik små ting vi skal finne på søppel dynga Treværk får jeg elr hottentott tak i Lenke til kommentar
PoW Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Orginalt! Vil anbefale å tegne kabinettet i Sketchup(www.sketchup.com) über nice laget i paint dah:D Stå på Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ingen som gidder og lage en tegning i sketchup? hmm.. lese? Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vi hadde satt veldig pris på om noe følte en utrolig trang for å lage en sketchup tegning for oss?? Ingen av os kan det programmet. Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 lagde bare en Enkel skisse som dere kan se.. brukte vel 5min av mine 800 så ikke forlang for mye Litt vanskelig å lage uten mål og andre ting! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 lagde bare en Enkel skisse som dere kan se.. brukte vel 5min av mine 800 så ikke forlang for mye Litt vanskelig å lage uten mål og andre ting! Takk! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 lagde bare en Enkel skisse som dere kan se.. brukte vel 5min av mine 800 så ikke forlang for mye Litt vanskelig å lage uten mål og andre ting! Takk! hehe.. hvis det er noe annet dere vil ha med så kan dere bare si ifra Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) hehe.. hvis det er noe annet dere vil ha med så kan dere bare si ifra Det er greit Vi lager målene nå... Målene: http://home.no.net/fuzzy2/maal.JPG <-- Maximer vinduet for fullt bilde! EDIT: Hvis jeg ikke har sagt det før så skal kabinettet lages i tre (6mm finer) Endret 12. juli 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Her er kassa med de målene du har lagt til Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 thomas_c24 eller kverna: Har en av dere bry til å endre fargen til "tre" og lage høyre delen litt kortere? (Takk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå