Gå til innhold

Waterchill til under en tusenlapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er litt forvirret her. Er dette settet ment som kjøling til både CPU og GPU eller kan du bare velge å ha en av delene? Waterchill

Nei da, settet kjøler både CPU og GPU(skjermkortet), men vil anbefale deg Waterchill settet med Antarctica-blokken. Det er litt dyrere, men så får du også en bedre ytelse enn med den gamle blokken.

Btw; velkommen til forumet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner:) Er det denne du refererer til? Denne er visst med chipset-blokk også, om jeg ikke tar helt feil.

Hehe, takk!:) Har tydeligvis gått glipp av noe etter som jeg ikke fant dette forumet før i slutten av forrige måned.

Lenke til kommentar
Skjønner:) Er det denne du refererer til? Denne er visst med chipset-blokk også, om jeg ikke tar helt feil.

Det stemmer! :thumbup:

Men merk: når du skal kjøle mer enn bare CPU, altså GPU og Chipset, så anbefales en dobbel radiator. Det gjelder forøvrig uansett hva du skal kjøle, men som sagt: når man skal kjøle mer enn bare CPU så ville jeg valgt en dobbel radiator (hvis du har plass).

Men da blir det igjen litt dyrere. :p

Lenke til kommentar

Ah, Riktig.

Har et Chenbro Gaming Bomb kabinett. Det er rimelig dårlig plass i det, men tenker jeg får plass om jeg lager hull i toppen. Jeg har plassert CD-ROM'en i nederste brønn, så det burde være nok plass til å plassere en radiator der oppe. Men om det er plass til 2 vet jeg ikke. Vet igrunn ikke hvor stor en radiator er :p

Lenke til kommentar
Ah, Riktig.

Har et Chenbro Gaming Bomb kabinett. Det er rimelig dårlig plass i det, men tenker jeg får plass om jeg lager hull i toppen. Jeg har plassert CD-ROM'en i nederste brønn, så det burde være nok plass til å plassere en radiator der oppe. Men om det er plass til 2 vet jeg ikke. Vet igrunn ikke hvor stor en radiator er :p

Skal gå bra det, men det krever jo litt modding og planlegging, da.

Lenke til kommentar
Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr.

På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr..

Uten vanntank og vifte til radiatoren!

Følger det med slanger da?

Hva er forskjellen på den Antarctica blokken med 1 uttak på å den med 2? Noe særlig effekt forskjell?

Lenke til kommentar
Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr.

På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr..

Uten vanntank og vifte til radiatoren!

Følger det med slanger da?

Hva er forskjellen på den Antarctica blokken med 1 uttak på å den med 2? Noe særlig effekt forskjell?

Ja, det følger med slange. Når det gjelder ytelsesforskjell så kan du jo ta en titt på denne grafen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...