slackerjack Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr. På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr.. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr. På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr.. Uten vanntank og vifte til radiatoren! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Sikker på det? Jaujau, uansett så er det billig. Det er halvparten av det komplett skal ha for det med tank og vifte. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Mange som vil lage tank sjøl og ei vifte kan jo ALLE få tak i..... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan er kvaliteten på settet? Fikk pluttselig lysst til å investere i vannkjøling Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan er kvaliteten på settet? Fikk pluttselig lysst til å investere i vannkjøling Waterchill er kjent for god kvalitet. Og er et meget godt valg for ferdigsett. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan er kvaliteten på settet? Fikk pluttselig lysst til å investere i vannkjøling HVis du ikke har erfaring med vannkjøling er dette et godt sett, men til overklokking er det vel litt for svak ytelse på det! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mulig jeg kjøper et slikt sett. Vist jeg finner ut at jeg har penger til det Er 16 år så har ikke akkurat for mye penger Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Mulig jeg kjøper et slikt sett. Vist jeg finner ut at jeg har penger til det Er 16 år så har ikke akkurat for mye penger Veit... Har alt for lite av dem selv... Lenke til kommentar
gepe Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er litt forvirret her. Er dette settet ment som kjøling til både CPU og GPU eller kan du bare velge å ha en av delene? Waterchill Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er litt forvirret her. Er dette settet ment som kjøling til både CPU og GPU eller kan du bare velge å ha en av delene? Waterchill Nei da, settet kjøler både CPU og GPU(skjermkortet), men vil anbefale deg Waterchill settet med Antarctica-blokken. Det er litt dyrere, men så får du også en bedre ytelse enn med den gamle blokken. Btw; velkommen til forumet! Lenke til kommentar
gepe Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Skjønner:) Er det denne du refererer til? Denne er visst med chipset-blokk også, om jeg ikke tar helt feil. Hehe, takk! Har tydeligvis gått glipp av noe etter som jeg ikke fant dette forumet før i slutten av forrige måned. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Skjønner:) Er det denne du refererer til? Denne er visst med chipset-blokk også, om jeg ikke tar helt feil. Det stemmer! Men merk: når du skal kjøle mer enn bare CPU, altså GPU og Chipset, så anbefales en dobbel radiator. Det gjelder forøvrig uansett hva du skal kjøle, men som sagt: når man skal kjøle mer enn bare CPU så ville jeg valgt en dobbel radiator (hvis du har plass). Men da blir det igjen litt dyrere. Lenke til kommentar
gepe Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ah, Riktig. Har et Chenbro Gaming Bomb kabinett. Det er rimelig dårlig plass i det, men tenker jeg får plass om jeg lager hull i toppen. Jeg har plassert CD-ROM'en i nederste brønn, så det burde være nok plass til å plassere en radiator der oppe. Men om det er plass til 2 vet jeg ikke. Vet igrunn ikke hvor stor en radiator er Lenke til kommentar
gepe Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kanskje jeg burde fokusere mest på KUN cpu kjøling? Vil helst ikke bruke så mye pengere på dette i begynnelsen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ah, Riktig. Har et Chenbro Gaming Bomb kabinett. Det er rimelig dårlig plass i det, men tenker jeg får plass om jeg lager hull i toppen. Jeg har plassert CD-ROM'en i nederste brønn, så det burde være nok plass til å plassere en radiator der oppe. Men om det er plass til 2 vet jeg ikke. Vet igrunn ikke hvor stor en radiator er Skal gå bra det, men det krever jo litt modding og planlegging, da. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kanskje jeg burde fokusere mest på KUN cpu kjøling? Vil helst ikke bruke så mye pengere på dette i begynnelsen. Det kan du vel. Så heller kjøpe nødvendige blokker senere. Til GPU og Chipset. Endret 7. juli 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Talker Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr. På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr.. Uten vanntank og vifte til radiatoren! Følger det med slanger da? Hva er forskjellen på den Antarctica blokken med 1 uttak på å den med 2? Noe særlig effekt forskjell? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette er ikke akkurat en nyhet, men det er en god vannkjølingspakke til under 1000kr. På databutikken selger de Waterchill vannkjøling for CPU til 931kr.. Uten vanntank og vifte til radiatoren! Følger det med slanger da? Hva er forskjellen på den Antarctica blokken med 1 uttak på å den med 2? Noe særlig effekt forskjell? Ja, det følger med slange. Når det gjelder ytelsesforskjell så kan du jo ta en titt på denne grafen. Lenke til kommentar
gepe Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ser ut som det er bare 2 grader i forskjell. Eller tar jeg litt feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå