GSM Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har en gammel laptop med 15 tommers skjerm og jeg lurte på om det er mulig å koble denne til en vanlig pc? Det gåt en flat kabel frfa skjermen til hovedkortet i laptoppen. Skjermen passer perfekt til ht pc prosjektet mitt, og det hadde vert konge å slippe å "sløse" 1000 lapper på en ny 15t lcd skjerm Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Laptoppen er ødelagt, så det vil nok ikke funke :-( Skjermen funker som bare det, men hardisken har tatt kvelden (mast i bakken). Vil anta at det er en vanlig vga skjerm og at det går ann å "konvertere" flatkabelen til en vgs kontakt. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Update/edit You can buy LCD TFT screen controllers to convert a laptop screen to VGA... but here's the catch... they cost the same as a halfway decent TFT flatscreen monitor £150 - £200... so its easier and cheaper to buy a LCD monitor... I had the same idea... Endret 28. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Joda... det hjelper å søke litt..... Fant en som modifiserte en PSone sak... og jeg som driver med Casemod????? Kanskje noe for meg også.... Uansett, se på denne Endret 28. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå