Dj Charlie Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har i det siste opplevd problemer med min optical mus. - Den har en tendens til å bremse musepekeren. dvs. hastigheten musepekeren er satt til, kan plutselig endres til å gå mye tregere. Det skal nevnes at innstillingene for musen fremdeles står som de skal, selv etter hastighetsendringen. - Musen har også i noen tilfeller sluttet å virke, som om den ikke er koblet til. - Mus: Microsoft Optical Mouse (type: usikker) USB Ca. 3år gammel - Ligger problemet i musen? Så jeg kan kjøpe en ny, eller her dette noe med strømforsyningen å gjøre? NB: Om jeg trekker ut USB'n og setter den inn igjen, er alt bra Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har neppe noe med psuen å gjøre !! Men derimot tror jeg også at det er musa ! Bytt den ut du, å ta mitt forslag klin til å kjøp M intelli 4.0 ! den ---> Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg hadde et lignende problem for en stund siden, når jeg boota funka ikke musa før jeg hadde tatt den ut og inn. Tror jeg måtte stille inn at musen skulle gå på usb så virka alt bra! Du kan jo prøve med en overgang fra usb -> vanlig muse kontakt... Enig i at intelli eier, men hvis du bare sitter å loker på internett skal du strengt tatt ingenting med ny mus.... Så lenge den ikke er ødelagt da Endret 28. juni 2004 av super_kalle2 Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Har ellerede en IntelliMouse Explorer. - Skal forsøke, så får vi se... - Koster ikke allverden for en ny mus heller da, men penger spart er penger spart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå