Gå til innhold

Noen som kunne tenke seg....

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg å kode en webside for meg..

Jeg har alle gif og jpg filene, men vet ikke hvordan jeg skal få kodet siden i html slik at jeg lett kan redigere siden.

Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg så hadde jeg satt enorm stor pris på det.

Siden finner du her.

Og filene finner du her.

Her er .psd fila

Endret av mthorsg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som tar på seg oppdraget, vennligst forklar meg hvordan dere får til å ha boksene til høyre dynamiske, samtidig som den skrålinja som går gjennom hele designet fortsatt er intakt.

Det er det jeg også sliter med...

Lenke til kommentar
Skrålinja er jo på venstre side, og siden er venstrestilt. Litt absolutt posisjonering av bakgrunner, og vi er i boks?

Tja. Linja er jo i skillet mellom boksene også.

Sikkert fullt mulig, sliter bare litt med å se den mest logiske løsningen.

Lenke til kommentar

Simpelt, ihvertfall hvis jeg husker riktig.

Den skraa linja dere snakker om kan bli laget seperat som et background bilde.

saa lager man videre resten av designet slik som boksen til venstre med menyen i og boksen midt i bilde til aa ha tekst i.

Dette kan loses paa to maater, den gode gamle maaten som brukes selv idag (men er vel mer og mer paa vei ut) er aa bruke tables, ved aa plassere boksen(e) i forskjellige celler saa kan man boksene flyte rundt.

Det finnes en bedre maate og det er CSS/CSS2 (CSS-P) hvor man kan bruke CSS til aa legge bildene og det du vil paa en side akurat der du vil ha det. vil tro at det er noe alla layers i Paint Shop Pro/Photo Shop.

Det er det mest logiske jeg ser med det hele, hvis jeg ikke har misforstaat spm da?

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...