Gå til innhold

K700 vs 6230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange tåplige kommentarer her igrunn...

-

Men skal du ha mp3 så kjøper du 6230, skal du ikke ha det så kjøper du k700i. MMC kortet har man lite bruk for hvis man ikke har noe som tar så mye plass, som mp3 filer. Da kan man klare seg med de 40 mb., og får man lite minne så kan man jo alltids koppiere filene til pcn ;)

Lenke til kommentar
ALLE dere sier K700i hadde et kjedeli design?

 

se hva itavisen skrev om hvordan design 6230 hadde. linken er i signaturen min.. url'n.

Det er greit at du elsker din kjære K700i, men la nå for all del andre ha andre meninger enn deg.

Dessuten er det ikke ITavisen som bestemmer at hver enkelt skal syntes K700i har bedre design enn 6230.

Selv syns jeg K700i er veldig fin. Forsåvidt finere enn 6230 også, men jeg skriver ikke det i hvert eneste innlegg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til dere som kakler om 6230... er det mulig å ha et kjedeligre design enn denne telefonen?!?

Skikkelig gamlis jo!!!

Og den kan jo ikke ta opp mange sekundene med video, barnslige 25 sek...

pinlig vel nokia fans...?

Men alle mobiler har sine svakheter, batteriet er k700 sitt, har den selv, men det blir bedre etter noen ladinger, nå holder den i 4 dager til mitt bruk!

Og det er greit, men ikke mer... lyden er bedre i k700 enn i nokia 6230 også.

Og ikke å glemme skjermen, hva ER det egentlig med Nokia, de lager så små skjermer... og det er utrolig viktig når du har alle mulighetene man har med de avanserte mobilene idag... de krever større skjerm!!(er untaket 6600, 7610)

 

:roll:

Lenke til kommentar
Til dere som kakler om 6230... er det mulig å ha et kjedeligre design enn denne telefonen?!?

Skikkelig gamlis jo!!!

Og den kan jo ikke ta opp mange sekundene med video, barnslige 25 sek...

pinlig vel nokia fans...?

Men alle mobiler har sine svakheter, batteriet er k700 sitt, har den selv, men det blir bedre etter noen ladinger, nå holder den i 4 dager til mitt bruk!

Og det er greit, men ikke mer... lyden er bedre i k700 enn i nokia 6230 også.

Og ikke å glemme skjermen, hva ER det egentlig med Nokia, de lager så små skjermer... og det er utrolig viktig når du har alle mulighetene man har med de avanserte mobilene idag... de krever større skjerm!!(er untaket 6600, 7610)

 

:roll:

BUMP! gammel tråd?

Lenke til kommentar
er det mulig å ha et kjedeligre design enn denne telefonen?!?

 

Og den kan jo ikke ta opp mange sekundene med video, barnslige 25 sek...

 

hva ER det egentlig med Nokia, de lager så små skjermer... og det er utrolig viktig når du har alle mulighetene man har med de avanserte mobilene idag...

bmwm3:

 

Design er som tidligere sagt en individuell sak. 6230 skal være stilren og helle litt mot det nøytrale. K700 er beregnet på et annet marked, nemlig ungdommer (som deg sikkert). Derfor skal den være mer flashy og styla. Hadde du hatt en minimal peilig på markedsføring hadde du kanskje kommet frem til det selv. Sier det en gang til for at du skal få det med deg: K700=ungdomstelefon, 6230=buisnesstelefon.

 

Video kan du ta opp i 4 minutt med 6230 og ikke 25 sekund som du sier. Sjekk kildene dine før du kommer med slike tåplige, feilaktige uttalelser Hvor lenge du kan ta opp videp med k700 vet jeg ikke.

 

I det daglige bruk holder skjermen til 6230. Skal du spille spill på telefonen er saken en annen. Da er K700 bedre med en litt større skjerm og høyere oppløsning. Da er vi igjen inne på det med hvilket segment telefonen er i, hvilke brukere den er beregnet på.

 

Det er greit du har brukt masse penger på å kjøpe en dyr telefon og rettferdigjører dette med å skrive slike innlegg (overbevise deg selv om at du har gjort det riktige valget), men å komme med feilaktig informasjon og drittslenging (om 6230) på en 2 måneder gammel tråd er strengt tatt ikke nødvendig!! Men for all del: Synes du 6230 er en drittelefon er det greit, ingen kan nekte deg det.

Lenke til kommentar

Word!

 

Jeg ser at denne tråden utvilket seg akkurat som jeg forutså, en ren SE mot Nokia tråd, noen liker dattra,mens noen liker moren.. så enkelt..

I dag er jeg glad jeg kjøpte 6230.. er ufattelig deilig å ha mp3, og slippe å tenke på å slette bilder, musikk hele tiden for man er redd for å gå tom for minne.. har dog 256 mb til rådighet på minnekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...