Gå til innhold

K700 vs 6230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok jeg har sett denne debatten tidligre ja?!?

Har også sett 6230, og ble veldig skuffet over skjermen-igjen skuffer Nokia meg med sine livløse og SMÅ skjermer, svake farger og dårlig oppløsning...

Nei, skjerm er utrolig viktig, hvertfall for meg, selv om batteriet til K700 ikke er det råeste, så har jeg da lader... For de som ikke har skjønt dette, så er SE k700 rettet mot ungdom, derfor har ikke batteriet blitt prioritert høyest-business mobiler bør derimot ha et mye bedre batteri (ikke som SX1-hehe)

Konklusjon - hadde nok blitt SE k700 ja!

Den har i tillegg et mye penere meny system og ser ikke minst mye bedre ut enn den erke typiske og kjedelige 6230... blir trøtt bare jeg tenker på den-hehe!

:shrug:

Lenke til kommentar

jeg tenkte også på å kjøpe 6230 for noen måneder siden. En kompis av meg kjøpte den og jeg synes at skjermen ble litt stusselig i forhold til resten. blir nesten som å ha en ferrari med lada bremser (<---nok et "bileksempel :D )

 

Så fant jeg ut at k700 kom til sommer`n og da ventet jeg heller på den og jeg angrer ikke

Lenke til kommentar

hmm... grunnen til at mange har kjøpt nokia 6230 or nok at den kan ta multimediacard. siden K700 ikke kan dette, kan jeg ikke se vitsen med å kjøpe denne telefonen. den er liksom litt dyr. etter hva jeg har sett. skjermen er viktig den og, men jeg kjøpte Nokia 6230 fordi den har mmc slot. jeg hadde litt lyst på K700 ad alle snakket om den som T650. Da var det en fantastisk telefon. Om "t650" hadde kommet ut så hadde jeg nok kjøpt den. mangelen på k700 er nok at den ikke har minnekort.

Dessuten så er ikke skjermen på Nokia 6230 Dårlig i det hele tatt. Den er litt mindre og har lavere oppløsning enn K700. Fargene er på papiret de samme...

Gleder meg til en telefon som T650 kommer ut jeg...

Lenke til kommentar

Nokia kommer med 6230 i... men 1 mega pixel kamera, større skjerm og et par småting til... men den kommer neppe før SE sin S700... og da blir det vel 6230'n som blir barnslig og puslete tror jeg....?

 

Hvor har man fått K700 hen forresten?

 

vurderer å kjøpe med en... men litt usikker på den joysticken der gitt-men rimelig lei min Z600 også...hmmmm

 

Noen som har en K700 som de er mindre fornøyd med tro?

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...